زنجان

مسئول روابط عمومی بانک ملی استان زنجان:

بانک ملی با 3 هزار فقره وام ازدواج دستگیر جوانان شد

مسئول روابط عمومی بانک ملی استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان موفق به کسب رتبه اول شبکه بانکی شد، گفت: این بانک بیش از 3040 فقره وام ازدواج به ارزش یک هزار و 579 میلیارد ریال به متقاضیان طی سال گذشته پرداخت کرده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان:

جاساز اتوبوسی کالای قاچاق کشف شد

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه محموله کالای قاچاق به دست ماموران انتظامی شهرستان ایجرود کشف شد، گفت: ارزش ریالی این کالاها معادل ۱۵ میلیارد ریال است.

علیرضا حیدری، معاون بنیاد شهید استان زنجان:

جانبازان بالای 50 درصد واکسینه شدند

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: جانبازان بالای 50 درصد در مقابله با ویروس کرونا واکسینه شدند.
امام جمعه شهرستان خرمدره با اشاره به اینکه شرط رهبر برای راستی‌آزمایی طرف مذاکره به علت شناخت دقیق ایشان از رفتارهای دشمن است، گفت: علاوه بر آمریکا کشورهای اروپایی طرف مذاکره نیز قابل اعتماد نیستند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان:

۱۷هزار نفر در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای حاضر شدند

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان از تحت آموزش قرار گرفتن ۱۷ هزار و ۶۵۷ نفر در آموزشگاه‌های دولتی و غیر دولتی فنی و حرفه‌ای طی سال گذشته خبر داد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان:

عرض اندام زنجان در قاب نمایشگاه اندونزی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان از معرفی شدن استان زنجان به صورت مجازی در نمایشگاه سه‌بعدی فرهنگی و هنری ایران اسلامی در اندونزی خبر داد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان:

شمار کرونایی های در بستر بیماری به 726 نفر رسید

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان از ۷۲۶ کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های زنجان خبر داد و گفت: ۵۵ مورد از این آمار مربوط بستری‌های دیروز است.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان:

برای کنترل سیلاب کمر همت بسته شد

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان از شروع اقدامات ادامه‌دار کنترل سیلاب و آبخوان‌داری در این استان خبر داد.

سرپرست معاونت فنی منابع طبیعی استان زنجان:

دام‌ها ۲ برابر از ظرفیت مجاز مراتع پیشی گرفتند

سرپرست معاونت فنی منابع طبیعی استان زنجان با بیان اینکه ظرفیت مجاز برای مراتع استان ۶۵۰ هزار واحد دامی است، گفت: تعداد دام‌های موجود در مراتع استان بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد دامی است که تقریبا ۲ برابر ظرفیت دام مجاز در مراتع است.

فرمانده یگان حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان:

85 هکتار از چنگ متجاوزان اراضی ملی آزاد شد

فرمانده یگان حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان از رفع تصرف سه مورد طی فروردین سال جاری خبر داد و گفت: از تصرف غیر قانونی ۴۲ مورد به میزان ۸۵ هکتار از اراضی ملی استان زنجان نیز جلوگیری شد.

دبیر شورای وحدت استان زنجان:

رئیس جمهور منتخب بر سهل انگاری‌ها پایان دهد

دبیر شورای وحدت استان زنجان با اشاره به وجود مشکلات فراوان برای مردم آن هم به علت ناکارآمدی دولت فعلی، گفت: رئیس جمهور منتخب باید به سهل انگاری‌های گذشته پایان دهد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان خبر داد:

فراخوان کمیته آفرینش‌های هنری کنگره ۳۵۳۵ شهید

رئیس کمیته آفرینش‌های هنری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان گفت: فراخوان آثار هنرمندان در بخش های خاطره‌نویسی، شعر، داستان کوتاه، طراحی و اینفوگرافی مرتبط با دفاع‌مقدس شروع شد.

رئیس نظام مهندسی معادن استان زنجان خبر داد:

تحریم‌های داخلی، غل و زنجیری بر پای معدنکاران

رئیس نظام مهندسی معادن استان زنجان از توانایی شرکت‌های دانش بنیان در دستیابی به دانش استحصال عناصر نادر خاکی در صورت حمایت دولت خبر داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خبر داد:

شروع واکسیناسیون کرونایی در 17 هزار زنجانی بالای 80 سال

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان از شروع واکسیناسیون برای رده سنی بالای 80 سال از روز سه شنبه هفته جاری خبر داد و گفت: ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفر بر اساس سامانه سیب تحت پوشش قرار می‌گیرند.
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم محقق شد؛

بیانیه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان

سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بیانیه ای را درپی سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره) و شروع هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم، صادر کرد.

گزارش پرسون از یک چالش محیط زیستی تکراری در شهرک صنعتی روی زنجان:

آلودگی نگران کننده انتقال مواد زاید/ مستندات حاکی از تخلیه پسماند در جاده هستند

پسماند به مجموعه مواد ناشی از فعالیت‌های انسان و حیوان که معمولاً جامد بوده و به صورت ناخواسته و یا غیر قابل استفاده دور ریخته می‌شود اطلاق می‌شود. این تعریف به صورت کلی در برگیرنده همه منابع، انواع طبقه بندی‌ها، ترکیب و خصوصیات مواد زاید بوده که به سه دسته کلی زباله‌های شهری، زباله‌های صنعتی و زباله‌های خطرناک تقسیم می‌شوند.
بنیاد علوی در خصوص عملیاتی کردن طرح آب رسانی به هشت روستای شهرستان زنجان یاری گر شد تا مشکلات روستائیان پیرامون این مهم رفع شود.