زنجان

استاندار زنجان از کسب رتبه برتر استان زنجان در اجرای طرح اقدام ملی مسکن، در زمینه واریزی‌های مردم و روند پیشرفت کار، خبر داد.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان خبر داد؛

تعویق مسابقات لیگ پاورلیفتینگ باشگاه‌های ایران

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان از اعلام آمادگی تیم زنجان برای حضور در لیگ پاورلیفتینگ باشگاه‌های ایران خبر داد و گفت: اما این مسابقات به تعویق افتاد.

سرپرست روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان:

سامانه ۱۵۴۰ فعال شد

سرپرست روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان، از فعال شدن سامانه ۱۵۴۰ حفاظت محیط زیست این استان پس از رفع مشکل ارتباطی، خبر داد.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان خبر داد؛

ضربه خسارت گردباد و تگرگ بر سر روستای مشکین

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان، از وقوع گردباد محلی شدید و بارش تگرگ در روستای مشکین شهرستان زنجان خبر داد و گفت: این موضوع خسارت هایی را به این روستا وارد کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان خبر داد:

مراجعات به مراکز ۱۶ ساعته صعودی است

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان از مراجعه ی زیاد به مراکز ۱۶ ساعته، مراکز درمانی و مطب‌ها خبر داد و گفت: با ادامه رعایت پروتکل‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، دوری از تجمعات و رعایت محدودیت ها، این روند رو خواهد رفت.

سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

پلمپ ۱۱ باشگاه ورزشی با نقض محدودیت های کرونایی

سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، از پلمپ ۱۱ باشگاه ورزشی در سطح این استان خبر داد و گفت: تعدادی دیگر از باشگاه های ورزشی نیز پس از گرفتن تعهد فک پلمب شدند.

معاون امور پژوهشی دانشگاه تحصیلات تکمیلی استان زنجان خبر داد:

ریزش 50 درصدی در جذب دانشجویان خارجی

معاون امور پژوهشی دانشگاه تحصیلات تکمیلی استان زنجان از ریزش 50 درصدی در جذب دانشجویان خارجی این دانشگاه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

در پی ششمین دوره انتخابات شورای شهر در زنجان محقق شد:

۲۴۱ داوطلب تایید صلاحیت شدند

فرماندار زنجان از تایید صلاحیت ۲۴۱ نفر در شهرهای زنجان، ارمغانغانه و نیک پی و رد صلاحیت ۷۷ نفر در ششمین دوره انتخابات شورای شهر خبر داد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان خبر داد:

آشتی و رفع کدورت میان ۳۷۶ زن و شوهر

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از بهره‌مند شدن حدود ۴ هزار زوج متقاضی طلاق از خدمات مشاوره، مددکاری اجتماعی و روان شناسی بهزیستی خبر داد.

ناصر فغفوری، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خبر داد:

سهم 3 درصدی زنجان در سرمایه گذاری صنعتی کشور

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از رسیدن سهم استان زنجان در سرمایه گذاری واحدهای صنعتی به 3 درصد خبر داد و گفت: این میزان حاکی از افزایش سهم استان در سرمایه گذاری های صنعتی کشور است.

رئیس اداره مرتع اداره‌کل منابع طبیعی استان زنجان:

احیای چمن تاریخی سلطانیه در راه است

رئیس اداره مرتع اداره‌کل منابع طبیعی استان زنجان گفت: طرح احیاء چمن تاریخی سلطانیه به منظور تقویت و افزایش پوشش گیاهی اجرا می شود.
نایب رییس هیات بوکس استان زنجان، گفت: طوفان شریفی، در قالب تیم ملی بوکس ایران برای حضور در اردوی مشترک و بازی‌های تدارکاتی، عازم ازبکستان می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان اعلام کرد:

تبلت؛ هدیه ای برای هزار و ۳۶۰ دانش آموزان کم برخوردار

صفری از اهدای هزار و ۳۶۰ دستگاه تبلت، گوشی هوشمند و رایانه به دانش آموزان نیازمند زنجانی خبر داد و گفت: این مهم با کمک خیران و هم افزایی آن با منابع و اعتبارات کمیته امداد محقق شد.

رییس گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

چای سحری نمک‌های معدنی بدن را می شوید

رییس گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان نوشیدن چای در وعده سحر را نادرست خواند و گفت: چای به ویژه چای پررنگ موجب افزایش دفع ادرار و از دست رفتن نمک‌های معدنی مورد نیاز بدن می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان:

زکات فطره و کفارات، الکترونیکی جمع آوری می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از جمع‌آوری الکترونیکی زکات فطره و کفارات خبر داد و گفت: این مهم با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اماکن مذهبی و مساجد، به این صورت انجام می‌شود.

جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان خبر داد:

جان گرفتن تصادفات ۷۱ درصد افزایش یافت

جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان از افزایش 71 درصدی تصادفات منجر به فوت در این استان طی فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور زنجان خبر داد:

چشم پوشی از جرایم رانندگی معوق ۲ برابری

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان از بخشودگی جرایم رانندگی معوق ۲ برابری خبر داد و گفت: صاحبان این خودروها می‌توانند نسبت به پرداخت اصل جریمه با توجه به مهلت تعیین شده اقدام کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرمانده انتظامی استان زنجان:

پای 4 سارق حرفه‌ای در دام پلیس گرفتار شد

رئیس پلیس آگاهی فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ۴ سارق حرفه‌ای منزل با اعتراف به ۵ فقره سرقت شناسایی و دستگیر شدند.