زنجان

مدیرعامل پشتیبانی امور دام جهادکشاورزی استان زنجان از انتقال نهاده‌های دامی وارداتی به این استان خبر داد و گفت: در این خصوص مشکل حمل و نقل وجود داشت که با هماهنگی‌های انجام شده قرار است این محصولات رسوب شده در بنادر در اسرع وقت به استان وارد شود.

کاهش چشمگیر میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی؛

3 شهرستان استان زنجان نارنجی‌پوش کرونایی شدند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان از قرار گرفتن 3 شهرستان استان زنجان در وضعیت نارنجی کرونایی خبر داد.



با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس‌جمهور؛

واحد فرآوری توتون و تنباکو در زنجان افتتاح شد

ایسنا/زنجان معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از افتتاح واحد فرآوری توتون و تنباکو با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس‌جمهور در زنجان خبر داد.

درخصوص تاکسی، اتوبوس و ون؛

نرخ کرایه در زنجان تخت گاز رفت

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان، با بیان اینکه نرخ تاکسی، اتوبوس و ون افزایش یافت، گفت: نرخ‌های اعلام شده مصوبه ستاد تنظیم بازار بوده و رقم عادلانه‌ای است.

در راستای کنترل و کاهش مشکلات رفتاری و آسیب‌های روانی اجتماعی:

مدیریت فوریت روانی و اجتماعی دانش آموزان به زنجان می‌آید

رییس اداره امور مشاوره اداره کل آموزش و پرورش زنجان گفت: طرح مدیریت فوریت روانی و اجتماعی دانش آموزان یکی از مهمترین و موثرترین برنامه‌های اداره مشاوره در کنترل و کاهش مشکلات رفتاری و آسیب‌های روانی اجتماعی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکید کرد:

لزوم تبیین جنایت‌های آمریکا علیه ملت‌ها برای نسل جوان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: تبیین جنایت‌های هولناک آمریکا در جهان در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی به نسل جوان ضروری است.
به دلیل انحلال شرکت گروه پزشکی کوروش (سهامدار بیمارستان):

مزایده اول بیمارستان بهمن زنجان بدون متقاضی بود/ مزایده دوم در انتظار دستور قضایی است

بیمارستان بهمن زنجان که به دلیل انحلال شرکت گروه پزشکی کوروش (سهامدار بیمارستان) قرار بود به مزایده گذاشته شود در مرحله اول مزایده، هیچ متقاضی پیدا نکرد و مزایده دوم در انتظار دستور قضایی است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان خبر داد:

اولویت خرید گندم، تامین بذر کشت سال آینده

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از اولویت دادن در خرید گندم این استان، برای تامین بذر کشت سال زراعی آینده خبر داد و گفت: در این راستا مزارع خوب را در سطح استان شناسایی کردیم.
در ۲ بخش ساندا و تالو روی داد؛

خط پایان مسابقات قهرمانی ووشو جوانان در زنجان

سرپرست معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از پایان یافتن مسابقات قهرمانی ووشو جوانان زنجان در ۲ بخش ساندا و تالو پایان خبر داد.

توسط مراکز پیش‌بینی شده اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی؛

خرید تضمینی ۲۰۰ تن دانه‌ روغنی کلزا در زنجان انجام شد

سرپرست اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجاناز خرید تضمینی حدود ۲۰۰ تن کلزا توسط مراکز پیش‌بینی شده اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان خبر داد.

رییس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از بافت ۲۹ هزار مترمربع انواع فرش ابریشم، پشم و تابلو فرش در این استان طی سال جاری خبر داد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، از قرار گرفتن زنجان از بعدازظهر روز گذشته /چهارشنبه ۹ تیر ماه جاری/ در حالت هشدار زرد خبر داد و گفت: این وضعیت تا اواخر روز جمعه، ادامه خواهد داشت.

باتوجه به کمبود و گران شدن علوفه؛

دامداران زنجانی دام‌های مولد را نفروشند

در پنجم تیر ماه سال جاری در گزارشی مفصل به خطر کمبود گوشت قرمز در آینده نزدیک پرداخته شده بود. همچنین در این گزارش به مسئولان مربوطه هشدار داده بود که دامداران در حال فروش دام‌های مولد خود به خاطر کمبود و گران شدن علوفه هستند و باید هرچه سریعتر فکری به حال دامداران کرد.

با اهدای یک ارگان حیاتی؛

ششمین ایثار ماندگار در زنجان ثبت شد

مسئول شبکه فراهم‌آوری اعضای پیوند دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان از ثبت ششمین ایثار ماندگار در زنجان با اهدای یک ارگان حیاتی توسط ایثار خانواده شهید قاسمی خبر داد.

به افزاد نیازمند دریافت خدمات بهبود تغذیه‌ای ارئه شد؛

توزیع بیش از 1400 بسته غذایی به مددجویان زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: هزار و 520 کودک زیر پنج سال و مادر باردار و شیرده مشمول و نیازمند دریافت خدمات بهبود تغذیه‌ای در این استان شناسایی و از خدمات این نهاد در این بخش در سال گذشته بهره‌مند شده‌اند.