سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

ثبت‌ نام برای جشنواره ملی کارآفرینان برتر تا دهم مرداد ماه ادامه دارد

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از ادامه ثبت‌نام جشنواره ملی کارآفرینان برتر تا دهم مردادماه خبر داد.

تصویر ثبت‌ نام برای جشنواره ملی کارآفرینان برتر تا دهم مرداد ماه ادامه دارد

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، محمدرضا انصاری اظهار کرد: این جشنواره هر سال با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، شناسایی و معرفی بنگاه‌هایی پر رشد در سراسر کشور و انتخاب برترین آنان و معرفی به عنوان الگو به آحاد جامعه بویژه جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات، ایجاد نشاط و رقابت در فضا‌های کسب و کار، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور، کارآفرینی و تقویت نقش کارآفرینان در نظام تصمیم‌سازی کشور برگزار می‌شود.

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه ثبت‌نام برای دوره چهاردهم این جشنواره از اول تیر ماه آغاز شده است و فرایند ثبت نام تا ۱۰ مرداد ماه سال جاری ادامه دارد، اضافه کرد: پس از داوری‌ها و بررسی‌های میدانی، نفرات برتر استانی و ملی انتخاب و معرفی خواهند شد.

انصاری گفت: صاحبان کسب و کار و شرکت‌هایی که واجد شرایط کارآفرینی به‌ویژه دارای نوآوری و خلاقیت هستند، می‌توانند در این جشنواره ثبت‌نام کنند.

وی افزود: کارآفرینانی که در زمینه‌های مختلف از جمله صنعت،کشاورزی، خدمات، گردشگری و صنایع‌دستی فعال هستند و در این حوزه‌ها نوآوری‌هایی ارائه داده‌اند، می‌توانند از طریق سایت فرآیند ثبت‌نام در این جشنواره را انجام دهند.

انصاری در ادامه به مصوبه حمایت از کارآفرینان پیشرو اشاره و عنوان کرد: مصوبه‌ای را تحت عنوان حمایت از کارآفرینان پیشرو حدود دو سال پیش به دولت ارائه کردیم که بر اساس این مصوبه دولت از کسانی که در این جشنواره شناخته شوند و نوآوری آنها به ترقی صنعت کمک کند، در ۲۰ بند حمایت می‌کند.

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه این مصوبه در دولت است، افزود: تسهیل ارتباط با کارآفرینان برتر خارجی، ارائه تسهیلات از صندوق توسعه ملی و تبصره ۱۸ بودجه، ضمانت‌نامه بین‌المللی، تکریم به عنوان استاد مدعو در دانشگاه‌های کشور و … از جمله این حمایت‌ها است.

وی افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به معاونت اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان و یا ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان‌ها مراجعه کنند.

منبع: فارس

311000