در قالب ۱۶ ورزشکار زن؛

زنجان عازم مسابقات آکواتلون قهرمانی کشور شد

رییس هیات ترای اتلون (ورزش های سه گانه) استان زنجان، گفت: تیم زنجان در قالب ۱۶ ورزشکار زن عازم نخستین دوره رقابت های قهرمانی آکو اتلون (دو، شنا و دو) کشور شد.

تصویر زنجان عازم مسابقات آکواتلون قهرمانی کشور شد

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، علی مشهدلو، افزود: این پیکارها از امروز به مدت ۲ روز در تهران و رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تیم زنجان عصر یکشنبه در معیت یک مربی و یک سرپرست، راهی مسابقات شد، اظهار داشت: عسل نوروزی، سونیا رضایی، ستایش محمدی در رده نونهالان، سوگند احتسابی، تارا بهرامی، مبینا تارپور احمدی، سوگل خلفی در رده نوجوانان، شادی طهمورث و فاطمه اخترکاوان در رده جوانان، مهتا آهنگران و مهشاد افغان در رده امید و عاطفه آریانراد، آزاده سروش، بهاره نجفی، زهرا حیدری و سمانه صیدی در رده بزرگسالان، ترکیب تیم اعزامی از زنجان است.

مشهدلو، سطح آمادگی و توان فنی ورزشکاران منتخب اعزامی از زنجان به این دوره از مسابقات را خوب ارزیابی کرد و افزود: آزاده سروش و فائزه موسوی نیز به‌ترتیب به عنوان مربی و سرپرست ورزشکاران اعزامی از زنجان به این مسابقات را هدایت و همراهی می کنند.

منبع: ایرنا

311426