خراسان شمالی

شمار زنان ورزشکار خراسان شمالی در چند ساله اخیر بیش از ۲ برابر شده است که این نشانگر توجه بیشتر به بانوان و میدان دادن به این قشر موثر در تضمین سلامت و شادابی خانواده و جامعه می‌تواند باشد.
درباره مناطق محروم شهرستان های فاروج، مانه و سملقان و راز و جرگلان در خراسان شمالی مطرح شد؛

زخم عمیق دانش‌آموزان استثنایی ازکرونا

شیوع کرونا دغدغه و دل نگرانی زیاد و رنج مضاعفی را برای خانواده دانش آموزان استثنایی به همراه داشته است.

اظهار نظرهای موافقان و مخالفان پروژه ۱۷۵۰ میلیارد تومانی سرمایه گذاری در شهربازی بجنورد

توفان «رز»

گزارش و گفت و گوها در خصوص پروژه سرمایه گذاری ۱۷۵۰ میلیارد تومانی «رز» در شهربازی طی روزهای گذشته بازتاب های بسیاری داشت و باعث تماس های زیاد و مکاتبات مختلفی شد که حاکی از دغدغه مردم در خصوص اجرای این پروژه است؛ به عبارتی شاهد توفان «رز» بودیم.
مدیر فرودگاه شهدای بجنورد گفت: شرکت هواپیمایی آسمان دوباره پروازهای خود در مسیر بجنورد - تهران را، که برای مدتی معلق شده بود، برقرار کرده و ۲ روز در هفته پرواز خواهد داشت.
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های خراسان شمالی گفت: ایجاد صرافی از طریق استانداری و کمیسیون هماهنگی بانک های استان پیگیری در حال پیگیری است و در کنار آن شعبه صرافی بانک ملی در استان ایجاد می‌شود.
با نزدیک شدن به فصل پاییز، نگرانی از شیوع آنفلوانزا همزمان با کرونا، توصیه برخی پزشکان برای تزریق واکسن آنفلوانزا توسط افراد و گروه های سنی حساس و تکاپو برای تهیه این واکسن توسط  بعضی از هم استانی ها آغاز شده است. برخی شهروندان در به در به دنبال این واکسن در شهر می گردند تا شاید با تزریق آن از مبتلا شدن به آنفلوانزای فصلی نجات پیدا کنند.
دیروز نوشتیم پروژه «رز» با سرمایه گذاری 1750 میلیارد تومانی، گویا این هفته 2 مرتبه برای تعیین تکلیف به صحن علنی شورا می آید. این پروژه دارای موافقان و مخالفانی در شورای شهر و همین طور در بین برخی صاحب نظران است و وعده دادیم روزنامه «خراسان شمالی» به انعکاس نظرات مختلف درخصوص این پروژه خواهد پرداخت.
حدود یک هفته بود که با کاهش شاخص های بورس، عمده سرمایه ها به سمت بازار خودرو متمایل شد و این بازار رونق گرفت اما به یک باره قیمت خودروها به شکل نجومی افزایش پیدا کرد. افزایش قیمت های عجیب و غریب و ترمز بریده در بازار خودرو دیروز هم ادامه یافت، به گونه ای که در بجنورد شاهد افزایش 20 تا 30 میلیونی و حتی بیشتر قیمت برخی خودروها بودیم.
گزارشی از ساخت هزار و 500 واحد مسکونی در مرز خراسان شمالی؛

سال رویایی جرگلانی ها

جرگلان یک سال تاریخی را گذراند. هم اکنون اگر به جرگلان سفر کنی این جمله ای است که بسیاری از جرگلانی ها آن را بیان می کنند.