خراسان شمالی

دادستان عمومی و انقلاب شیروان با اشاره به چند حادثه واژگونی و سقوط وسایل نقلیه به رودخانه چایلق به شهردار هشدار داد.
به دلیل راه اندازی نشدن «شاد» تا صف سیم کارت دانش آموزی ؛

دردسرهای جدید والدین در خراسان شمالی شروع شد

آموزش مجازی دانش آموزان و مشکلات آن ها این روزها به یکی از اصلی ترین دغدغه های خانواده ها تبدیل شده است؛ از تاخیر مدارس در راه اندازی نرم افزار «شاد» گرفته تا قرار گرفتن در صف های شلوغ دفاتر پیشخوان برای گرفتن سیم کارت دانش آموزی.
استاندار خراسان شمالی در نشست خبری 4 ساعته خود، در پاسخ به پیشرفت کند پروژه 4 خطه کردن محور بجنورد- گلستان(موسوم به جاده مرگ) با وجود قرار گرفتن این پروژه جزو مصوبات اصلی سفر ریاست جمهوری به استان، این مطلب را گفت و ادامه داد: به وزیر راه و شهرسازی گفتم با توجه به اهمیت 2 پروژه محور بجنورد-گلستان و همچنین خط راه آهن جوین- اسفراین خواستار تخصیص 400 میلیارد تومان از اعتبارات سفر به این 2 پروژه شدیم، در غیر این صورت این مبلغ را میان دیگر پروژه ها تقسیم می کردیم.
استاندار خراسان شمالی گفت: دستگاه‌های اجرایی متولی پروژه باغ موزه دفاع مقدس باید در زمان بندی خاص خود امور مربوط به اتمام این پروژه را انجام دهند تا این پروژه در دهه فجر افتتاح شود.
سرگردانی ۷ ماهه فعالان مراکز فرهنگی و هنری خراسان شمالی؛

اهالی فرهنگ و هنر منتظر تصمیم ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا هستند

حدود 7 ماه از تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری به دلیل شیوع کرونا، این ویروس منحوس می گذرد و بیشتر فعالیت های فرهنگی و هنری تحت تاثیر این ویروس قرار گرفته است. اگرچه چراغ فعالیت های فرهنگی و هنری در برخی استان ها روشن شده و شاهد رقم خوردن اتفاقات مختلفی همچون برپایی نمایشگاه ها و اجرای نمایش هستیم، اما قفل تعطیلی بر در فعالیت های فرهنگی و هنری خراسان شمالی جا خوش کرده است و به نظر می رسد قرار نیست به این زودی ها شاهد رونق مراکز فرهنگی و هنری باشیم.
شاید گرانی پوشاک و علاقه به پوشیدن لباس خارجی، برخی شهروندان را به سمت لباس های دست دوم که به «تاناکورا» هم معروف است، سوق داده که با وجود شیوع کرونا، به مغازه ها و حتی خانه هایی که این اجناس را عرضه می کنند، می روند و در میان انبوهی از لباس ها که قصه مبدأشان و این که چگونه به این شهر رسیده اند، معلوم نیست، پوشاک مدنظر خود را خریداری می کنند.
مصرف آب خام و دست اول در صنایع بزرگ

مصرف آب خام در صنایع خراسان شمالی متوقف شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی با انتقاد از مصرف آب خام و دست اول در صنایع بزرگ استان گفت: توقف مصرف از این منابع، در سند سازگاری با کم‌آبی استان دیده شده است که اجرایی می‌شود.
فروش فوق العاده و حراج فصل که از روش های جذب بیشتر مشتری است و هر سال در پایان فصول مختلف انجام می شود امسال هم با نزدیک شدن به پایان شهریور، یکی پس از دیگری شروع شده است و حراجی ها و فروش های فوق العاده به روش های مختلف شروع به تبلیغات و جذب مشتری می کنند.
شمار زنان ورزشکار خراسان شمالی در چند ساله اخیر بیش از ۲ برابر شده است که این نشانگر توجه بیشتر به بانوان و میدان دادن به این قشر موثر در تضمین سلامت و شادابی خانواده و جامعه می‌تواند باشد.
درباره مناطق محروم شهرستان های فاروج، مانه و سملقان و راز و جرگلان در خراسان شمالی مطرح شد؛

زخم عمیق دانش‌آموزان استثنایی ازکرونا

شیوع کرونا دغدغه و دل نگرانی زیاد و رنج مضاعفی را برای خانواده دانش آموزان استثنایی به همراه داشته است.

اظهار نظرهای موافقان و مخالفان پروژه ۱۷۵۰ میلیارد تومانی سرمایه گذاری در شهربازی بجنورد

توفان «رز»

گزارش و گفت و گوها در خصوص پروژه سرمایه گذاری ۱۷۵۰ میلیارد تومانی «رز» در شهربازی طی روزهای گذشته بازتاب های بسیاری داشت و باعث تماس های زیاد و مکاتبات مختلفی شد که حاکی از دغدغه مردم در خصوص اجرای این پروژه است؛ به عبارتی شاهد توفان «رز» بودیم.
مدیر فرودگاه شهدای بجنورد گفت: شرکت هواپیمایی آسمان دوباره پروازهای خود در مسیر بجنورد - تهران را، که برای مدتی معلق شده بود، برقرار کرده و ۲ روز در هفته پرواز خواهد داشت.