خراسان شمالی

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: تولید پیله ‌تر کرم ابریشم در این استان نسبت به پیش از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید ۳۰۰ درصد رشد داشته است.
حال و روز کشاورزانی که زیان برداشت می کنند و چاق و چله شدن دلال ها و کارخانه های رب

گوجه کاران، کباب قیمت!

با توجه به این که سال گذشته به دلیل کاهش قیمت گوجه فرنگی، مقدار زیادی از این محصول روی دست کشاورزان مانده بود، امسال سطح زیر کشت این محصول به طور چشمگیر کاهش یافت که انتظار می رفت قیمت ها نسبت به سال گذشته افزایش یابد در حالی که از یک سو  قیمت خرید محصول تولیدی از کشاورزان افزایش نیافته است و از سوی دیگر کارخانجات فراوری هم قیمت های پایینی را برای گوجه فرنگی تعیین می کنند که موجب ضرر کشاورزان می شود. این مسئله باعث گلایه صیفی کاران شده است و به گفته آن ها هزینه های تولید محصول از قیمت فروش پیشی گرفته است.
بررسی بزرگ ترین سرمایه گذاری شهری بجنورد به کمیسیون ها ارجاع داده شد؛

شور ناموفق شورا

سرمایه گذار: عده ای گفته بودند هیچ پروژه سرمایه گذاری در خراسان شمالی به نتیجه نرسیده است و پای شما را می شکنند


​ بعضی ها کارشان همین است؛ گیس های شان را بلند می کنند و تبلیغ آن را برای فروش در سایت می گذارند و برخی نیز به آرایشگاه هایی مراجعه می کنند تا موهای شان را از آن ها بخرند. کافی است به سایت های اینترنتی یا شبکه های مجازی مراجعه کنی و به دنبال موی طبیعی بگردی، با انواع تبلیغات آن مواجه می شوی که  البته قیمت ها بسته به نوع مو و کیفیت آن متفاوت و در بیشتر موارد نیز بالاست
درخصوص بزرگ ترین سرمایه گذاری شهری بجنورد اتفاق می افتد؛

شورا در مقابل یک تصمیم سرنوشت ساز

پروژه «رز» با برآورد اولیه ۱۷۵۰ میلیارد تومان با مشارکت 4 شرکت داخلی و بین المللی به عنوان بزرگ ترین پروژه شهری در عمر بجنورد امروز در صحن علنی شورا بررسی می شود.
معرفی آثار تاریخی خراسان شمالی

آیینه خانه مفخم

خراسان شمالی یکی از استان‌های شمال شرق کشور که درمسیر ترددسالانه میلیون‌ها مسافر و زائر قرار دارد، دارای تفرجگاه‌ها ومناطق زیبایی است، که چشم هر بیننده ای را به سوی خود خیره می کند.
معاون وزیر کار در حاشیه جلسه کارگروه اقتصادی خراسان شمالی :

وام کمتر از ۱۶ میلیون تومان بدون ضامن است

معاون وزیر کار با تأکید بر لزوم تسریع در پرداخت وام مشاغل آسیب‌دیده از کرونا گفت: وام کمتر از ۱۶ میلیون تومان بدون ضامن است.
شمارش معکوس بازگشایی مدارس آغاز شده است و مدارس خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور در حالی در 15 شهریور بازگشایی خواهد شد که سایه کرونا همچنان بر این استان سایه افکنده است به طوری که دیروز (دوشنبه) همچنان در وضعیت قرمز کرونایی به سر می برد.
مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: سطح زیر کشت گیاهان دارویی در این استان اکنون به ۶ هزار و ۱۸۲ هکتار رسیده است که در مقایسه با قبل از آغاز به کار دولت تدبیر و امید حدود ۳ برابر رشد یافته است.
مدیرکل دفتر امور امنیتی،  انتظامی و اتباع خارجی استانداری خراسان شمالی :

۹۰ درصد اتباع خارجی خراسان شمالی مادران ایرانی دارند

مدیرکل دفتر امور امنیتی،  انتظامی و اتباع خارجی استانداری خراسان شمالی گفت: ۹۰ درصد اتباع خارجی استان از کشور افغانستان هستند که مادر آنها ایرانی است.
عدم اصلاح بازار گوشت سفید در خراسان شمالی؛

گرانی مرغ ادامه دارد

در گذشته شورای تنظیم بازار با تعیین نرخ های مصوب، قیمت مرغ را در بازار کنترل و مدیریت می کرد اما امسال با وجود تعیین نرخ مصوب باز هم روند قیمت ها افزایشی و بالاتر از نرخ مصوب شد و اکنون که عرضه و تقاضای مرغ از قیمت مصوب سبقت گرفته است، باز هم دولت نمی تواند قیمت ها را ثابت نگه دارد و هر روز شاهد افزایش قیمت مرغ در بازار هستیم.
معرفی آثار تاریخی خراسان شمالی

بنای آرامگاهی بش قارداش

خراسان شمالی یکی از استان‌های شمال شرق کشور که درمسیر ترددسالانه میلیون‌ها مسافر و زائر قرار دارد، دارای تفرجگاه‌ها ومناطق زیبایی است، که چشم هر بیننده ای را به سوی خود خیره می کند.
در پی سرقت از مسافران محور بجنورد-گلستان رخ داد؛

دستگیری سارقان وحشت آفرین

در پی سرقت راهزن وار از مسافران در راه مانده در محور بجنورد-گلستان دو سارق از 3 سارق وحشت آفرین دستگیر شدند و تلاش ها برای دستگیری سارق سوم ادامه دارد.