رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی مطرح کرد

لزوم تامین سوخت ادوات کشاورزی در خراسان شمالی

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با اشاره به انتقاد کشاورزان نسبت به عدم تخصیص سهمیه سوخت برای ادوات کشاورزی، گفت: باید تعیین سهمیه سوخت ادوات کشاورزی در خراسان شمالی بازنگری شود.

به گزارش سایت خبری پرسون، رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی گفت: سوخت به عنوان یکی از زیرساخت‌های کشاورزی در دوران ماشینی محسوب می‌شود که کشاورزان برای اجرای عملیات کاشت، داشت و برداشت از ادوات کشاورزی بعضاً سوختی استفاده می‌کنند.

سید محمد پاکمهر عنوان کرد: کشاورزان نسبت به سهمیه سوخت تخصیصی به آنان در راستای عملیات کشاورزی خود گلایه مند هستند.

وی افزود: علاوه بر کشاورزان، روستاهای مختلفی در خراسان شمالی خواستار تأمین گاز مایع هستند که نشان از عدم اقدام مناسب مدیریت استان برای تأمین گاز شهری برای روستانشینان است.

پاکمهر در ادامه علاوه بر تاکید بر لزوم تخصیص سهمیه سوخت متناسب به کشاورزان استان، تصریح کرد: جهاد کشاورزی به عنوان متولی و مسئول تعیین سهمیه سوخت ادوات کشاورزی استان باید بازنگری مجددی در این کار انجام دهد.

نماینده مردم ۵ شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در انتها بر ارتقا هماهنگی سازمانی ادارات و دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: شنیدن خواسته مردم و دردهای آنان در بخش‌های مختلف به تصمیم‌گیری واقعی برای زندگی مردم منتهی می‌شود.

منبع: مهر

210553

مطالب مرتبط