خراسان رضوی

دادستان عمومی و انقلاب نیشابور گفت: دومین فرد متهم به کودک‌آزاری در پی دستگیری دیروز فردی به همین اتهام، صبح امروز ۲۳ بهمن ماه در این شهر شناسایی و بازداشت شد.
معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با عنوان اینکه خسارت‌زایی عمومی بحران شیوع ویروس همه‌گیر که از حدود یک سال پیش آغاز شده است، افزود: همچنان در حوزه گردشگری این استان ادامه دارد.

مردم انقلابی و شهیدپرور خراسان رضوی همزمان با ۲۲ بهمن ماه و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در جای جای این استان یکپارچه فریاد "پیروز باد انقلاب" را سر داده و آزادی و استقلال پیروزمندانه خود را جشن گرفتند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خواف با عنوان اینکه شهرستان خواف دارای ۸۳ روستاست که از این تعداد فقط ۳ روستای دردوی، نهور و محمدآباد بخش سنگان آب ندارند، افزود: این روستاها تحت پوشش امور آبفای شهرستان خواف نیستند و به وسیله تانکر و چشمه‌های موجود در روستا آب مورد نیاز خود را برداشت می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی عنوان کرد:

ضرورت تبیین اقتدار نظام برای جوانان

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی عنوان کرد: جوانان ما به خاطر شرایط سخت اقتصادی نیمه خالی لیوان را می‌بینند که باید با بیان موقعیت‌ها، اقتدار اسلام و انقلاب اسلامی را تبیین و آنان را نسبت به حوادث انقلاب آگاه کرد.

مدیر امور آبفای خواف اظهار داشت: وجود انشعاب غیرمجاز و دست‌کاری شبکه آبرسانی توسط افراد احتمال ایجاد آلودگی در شبکه را همراه دارد و این امر اثر کلر زنی را نیز از بین برده و ضریب بهداشتی آب آشامیدنی را کاهش می‌دهد.