بازدید وزیر بهداشت از پروژه های در حال ساخت دانشگاه علوم پزشکی مشهد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در محل اجرای پروژه های آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، در جریان روند اجرای این پروژه ها قرار گرفت.
تصویر بازدید وزیر بهداشت از پروژه های در حال ساخت دانشگاه علوم پزشکی مشهد

به گزارش سایت خبری پرسون،به نقل از وزارت بهداشت، پروژه چند منظوره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به منظور تامین فضای آموزشی مناسب دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قالب چهار دانشکده بهداشت، پرستاری و مامایی، طب ایرانی و مکمل و علوم پیراپزشکی با زیر بنای ۵۰ هزار مترمربع و با پیشرفت فیزیکی حدود ۵۶ درصد در حال ساخت است.

برای اتمام این پروژه که از سال ۹۹ در حال ساخت است ۴۰۰ میلیارد تومان مورد نیاز است که در صورت تامین اعتبار مورد نیاز تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

همچنین پروژه چند منظوره پژوهشی با هدف بهبود کیفیت و استاندارد فضاهای پژوهشی با زیر بنای ۱۴ هزار و ۵۰۰ متر با پیشرفت حدود ۸۵ درصد و با اعتباری بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال در حال ساخت است و در حال حاضر شش هزار متر مربع از این پروژه در فاز اول( شامل طبقه همکف، اول و کتابخانه) آماده بهره برداری است.

دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در ادامه از پروژه خوابگاه دانشجویی دختران واقع در پردیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد که با زیر بنای ۱۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع و در شش بلوک در حال ساخت است بازدید کرد و در جریان روند اجرای آن قرار گرفت.

این پروژه ها زیر نظر مدیریت منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال ساخت است و با بهره برداری از آن تحول چشمگیری در توسعه، افزایش کیفیت و استانداردسازی فضاهای آموزشی و پژوهشی این دانشگاه ایجاد می شود.

در بازدید وزیر بهداشت، رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد، معاونین دانشجویی فرهنگی، پژوهش و فناوری و جمعی از مدیران دانشگاهی نیز حضور داشتند.

390063