اسکان شبانه زائران نوروزی در رواق‌های حرم مطهر امام رضا(ع)

معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی از اختصاص ۶ رواق و شبستان‌‌ حرم مطهر رضوی در ایام نوروز برای اسکان شبانه زائران خبر داد.
تصویر اسکان شبانه زائران نوروزی در رواق‌های حرم مطهر امام رضا(ع)

به گزارش سایت خبری پرسون،محمد توکلی معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی در گفتگو با آستان نیوز گفت: با توجه به حجم بالای حضور زائران و لزوم توجه به رفاه و آسایش این عزیزان، شرایطی در ایام نوروز مهیا شده تا عموم زائرانی که از راه دور و نزدیک برای زیارت به مشهد مقدس مشرف می‌شوند، بتوانند بیشترین بهره معنوی را از این آستان ملکوتی ببرند.

وی افزود: در حال حاضر رواق‌های دارالمرحمه، حرعاملی، حضرت زهرا(س) و شبستان تبریزی در صحن گوهرشاد برای استراحت بانوان و رواق‌های دارالحجه، شبستان نهاوندی در صحن گوهرشاد و دفتر 138 نیز برای آقایان پیش‌بینی شده است.

توکلی افزود: این رواق‌ها از ساعت ۲۱ تا ۷ با تمام امکانات رفاهی از جمله سیستم گرمایشی مطلوب و وضوخانه به زائران ارائه خدمت می‌کنند.

وی اضافه کرد: همچنین در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس 4 ایستگاه‌ در ملک آباد، جاده چناران، سرخس و جاده قدیم قوچان برای اسکان شبانه زائران تجهیز و آماده شده است و خادمین بارگاه منور رضوی در این ایستگاه‌ها به مسافران نوروزی ارائه خدمت می‌کنند.

389919