خراسان رضوی

رییس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آخرین بررسی‌ها نشان داد که به‌طور میانگین ۸۴ درصد از تالارها، آموزشگاه‌ها، باشگاه‌های ورزشی و گیم‌نت‌ها در مشهد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.
سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی گفت: تغییرات دمایی هفته جاری، موجب شد برنامه‌ریزی برای اعمال خاموشی‌ها در شهر مشهد دوروزه شده و جدول قطعی برق برای روزهای شنبه و یکشنبه اعلام شود.
پرواز مشهد - کرج پس از حدود ۲ سال توقف، امروز (جمعه) طی مراسمی در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد، از سر گرفته شد.
با وجود حمله اوباش، با کمک اهالی محله، صدمه‌ای به ماموران اورژانس وارد نشد، ولی با شمشیر و سلاح‌های سرد به جان آمبولانس افتاده و صدمات زیادی به شیشه‌های اطراف و بدنه آمبولانس وارد کردند.
رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان گفت: براساس تفاهمنامه مشترک با اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی و ستاد هماهنگی امور خیریه، پایگاه‌های ازدواج آسان و فرزندآوری در مساجد مشهد راه‌اندازی شد.
خبری در فضای مجازی مبنی بر غرق شدن یک جوان ۱۸ ساله در سد تبارک قوچان منتشر شده که پرسون این خبر را از رئیس سازمان آتش نشانی قوچان پیگیری کرد.
مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در جاده سبزوار - نیشابور ۲ کشته و سه مصدوم برجای گذاشت.
بنده هیچ تحمیلی به هیچ شورای شهری نداشتم و هیچ توقعی نیز از شما نسبت به خود ندارم، عرض می‌کنم اگر کسی به‌عنوان وابسته من به شما مراجعه کرد و از شما خواسته‌ای داشت، از همین الان حق دارید او را تکذیب کنید.
رئیس اداره امور فناوری‌های مکانیزه سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی گفت: از ابتداء سال جاری بالغ بر ۲۹۰ دستگاه تراکتور و کمباین با همکاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی شماره‌گذاری شده است.
با جلوگیری از برداشت غیر قانونی آب در قوچان صورت گرفت؛

جاری شدن دوباره آب در رودخانه سراب قوچان

مدیر امور منابع آب قوچان از جاری شدن دوباره آب در رودخانه سراب قوچان خبر داد و گفت: روح زندگی دوباره در این رودخانه جریان پیدا کرد و نشاط و شادابی را به جمع اهالی منطقه بازگرداند.
رحیمی جهان آبادی به رد صلاحیت معلمان اهل سنت اشاره کرد و گفت: در استان خراسان رضوی حراست اداره آموزش و پرورش علی رغم همه تاکیدات مقام معظم رهبری جوانان شایسته اهل سنت را به دلایل مذهبی رد صلاحیت گسترده کرده است؛ آمار و ارقام داریم که از ورود آنها به رشته های الهیات و پرورشی آن هم در مناطقی که اکثریت اهل سنت هستند جلوگیری می کنند.
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران رگباری با احتمال آبگرفتگی معابر از فردا در مناطقی از این استان آغاز می شود و تا اوایل هفته آینده ادامه دارد.