تهران

اقبالی راد معاونت توسعه شهرداری نسیم شهرگفت:

راه اندازی سامانه نامگذاری معابر نسیم شهر

معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی شهرداری نسیم شهر از راه اندازی سامانه نامگذاری معابر نسیم شهر جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان خبر داد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: نخستین گروه اتوبوس و مینی‌بوس‌های جدیدی که قراردادش با شرکت ایران خودرو امضا شده بود، از ۲۴ روز آینده تحویل شهرداری تهران می‌شود.

در بهارستان رخ داد:

سوختن زن و مرد نسیم شهری در آتش

روابط عمومی سازمان آتش نشانی نسیم شهر اظهار داشت: بی احتیاطی، استفاده از بنزین برای شستشوی طناب روغنی در داخل واحد مسکونی حادثه ساز شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان بهارستان:

زن باردار گلستانی بر اثر کرونا درگذشت

رئیس شبکه بهداشت بهارستان اظهار داشت: مرگ و میرهای کرونایی در گلستان، صالحیه و نسیم‌ شهر، فقط به افراد مسن و دارای بیماری زمینه ایی ختم نمی شود، و بعضاً جوانان را نیز درگیر می کند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر گلستان گفت: یک مرکز دپوی لاستیک های فرسوده در قلعه میر دچار آتش سوزی شد که این آتش سوزی منجر به ایجاد دود سیاه غلیظ در منطقه شده است.
شهردارصالحیه خبر داد؛

احداث مدرسه 10 کلاسه در صالحیه

شهردار صالحیه از احداث مدرسه 10 کلاسه دیگر با اهدای زمین از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری صالحیه خبر داد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان خبر داد؛

احتمال اعمال محدودیت های سختگیرانه در شهرستان

با توجه به افزایش موارد بستری در بیمارستان و افزایش تعداد فوتیهای ناشی از کرونا در شهرستان در صورت عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی توسط اصناف و شهروندان اقدامات سختگیرانه تری اعمال خواهد شد .