تهران

محدودیت‌های جدید کرونایی در استان تهران؛

برخی صنوف و مراکز یک هفته تعطیل شدند

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: بنا به اعلام وزارت کشور، محدودیت‌های جدید کرونایی در این استان برای تعطیلی برخی صنوف و واحدهای آموزشی اعلام شد.

هفت طرح بزرگ راهداری استان تهران با بیش از یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه با حضور «محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی، «انوشیروان محسنی بندپی» استاندار تهران و دیگر مسئولان استانی افتتاح شد.



رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ورامین با بیان اینکه یکی از معضلات مهم زیست محیطی شهرستان ورامین فرونشست زمین است، گفت: برداشت‌ بی‌رویه و غیرمجاز از منابع آب‌های زیرزمینی که منجربه فرونشست زمین می‌شوند دهه‌ها است که اتفاق می‌افتد.

مراسم تقدیر از آتش نشانان نسیم شهری با حضور مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، بخشدار ، شهردار و جمعی از معاونان و مدیران منطقه به مناسبت روز آتش نشان برگزار شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان خبر داد؛

بیش از ۱۲هزار بازدید توسط بازرسان بهداشت محیط در همه‌گیری کووید۱۹

دکتر دمیریان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان بیش از 12459 مورد بازدید از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی شهرستان بهارستان در دوران کرونا به عمل آمد.
تیم استقلال تهران در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، با برتری ۳ بر ۰ مقابل تیم الاهلی عربستان به مرحله یک هشتم نهایی راه یافتند.