تهران

رئیس سازمان نظام پزشکی بهارستان مطرح کرد:

دستگیری پزشک دیپلمه در نسیم شهر

رئیس سازمان نظام پزشکی شهرستان بهارستان از دستگیری پزشک قلابی در نسیمشهر با سوء استفاده از تشابه اسمی خبر داد.
سرپرست فرمانداری بهارستان تاکید کرد:

تسهیل در روند پرداخت تسهیلات در بهارستان

سرپرست فرماندی شهرستان بهارستان در شورای بانک ها بر تسهیل در پرداخت تسهیلات در اولویت کاری مدیران شعیب بانک ها تاکید کرد.
توسط فرماندار اسلام شهر انجام شد؛

بررسی مشکلات محله سعیدیه اسلامشهر

فرماندار اسلامشهر صبح امروز به همراه فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) با حضور در محله سعیدیه، به بررسی میدانی مشکلات این محله پرداخت.
طاهری فرماندار شهریار با اشاره به تفاهم‌نامه تشکیل قرارگاه‌های عملیاتی مبارزه با کرونا در شهرهایی شهرستان شهریار، گفت: زمینه برای فعالیت تمامی گروه‌های جهادی و داوطلبین در مقابله با کرونا فراهم بوده و دست نیاز شهرستان به سوی این عزیزان دراز است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران:

تکمیل بیمارستان شهریار در اولویت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با اشاره به اینکه تکمیل و بهره‌برداری بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار در اولویت سازمان مدیریت استان است، گفت: سهم شهرستان شهریار بایستی در جذب اعتبارات ملی ارتقا پیدا کند.
خبر خوش فرماندار رباط کریم؛

افزایش طرح توسعه در شهرک زواره ای تایید شد

فرماندار رباط کریم در خصوص اشتغالزایی ۹۰۰ نفر با اجرای طرح توسعه گفت: با وجود تنگناهای اقتصادی، صنعتگران و تولید کنندگان شهرستان رباط کریم، تهدیدها را به فرصت شکوفایی استعدادها و توانمندی های نهفته تبدیل کردند.
رییس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: با توجه به سه برابر شدن ظرفیت آرامستان بهشت زهرا، فعلا تهران نیازی به آرامستان جدید ندارد.
فرمانده انتظامی استان خبر داد:

کشف 171 میلیارد کالای قاچاق و احتکاری

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح سراسری تشدید مبارزه با قاچاق و احتکار کالا و دستگیری 23 قاچاقچی و محتکر و کشف 171 میلیارد ریال کالای قاچاق و احتکاری خبر داد.
آگاهی مند شهردار صالحیه مطرح کرد؛

خودکفایی مدیریت شهری در تولید گل و گیاه

آگاهی مند شهردار صالحیه از افتتاح اولین گلخانه شهری صالحیه در راستای خودکفایی مدیریت شهری در تولید گل و گیاه خبر داد.
محسنی بندپی استاندار تهران خبر داد؛

افتتاح 10 هزار واحد مسکن مهر پردیس در دهه فجر

استاندار تهران با اشاره به افتتاح 10 هزار واحد مسکن مهر پردیس در دهه فجر بر لزوم تکمیل زیرساخت های مورد نیاز مسکن مهر پرند تاکید کرد.
بازدید مشترک نظارت بر صنوف شهرستان رباط کریم با محوریت سرپرست معاونت برنامه ریزی، و مسئول امور اقتصادی فرمانداری و به صورت سر زده برگزار شد.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران خبر داد؛

کشف ۶۶ تن شکر احتکار شده در شهرستان بهارستان

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف محموله ۶۶ تنی شکر احتکار شده به ارزش ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در یکی از مناطق شهر گلستان خبر داد.
فرماندار اسلامشهر گفت: بر اساس بازرسی های صورت گرفته از واحدهای صنفی، خدماتی، تولیدی، انبارها و... در مجموع ۱۲۰ پرونده به مرجع قضائی و تعزیرات شهرستان ارسال و درخواست شده تا برای گران فروشان و متخلفان ۸۰۸ میلیارد تومان جریمه صادر شود.