اتحاد دانشگاه تهران و شریف برای ساخت «چهره جهانی ایران:

برگزاری کنفرانس برند ملی ایران؛ ۲۹ و ۳۰ مهر ۱۴۰۴ در دانشگاه تهران!

در راستای تبیین ابعاد نظری و کاربردی مفهوم برند ملی، نخستین کنفرانس علمی برند ملی ایران به میزبانی پژوهشکده توسعه ابزارهای نوین حکمرانی دانشگاه تهران و با همکاری اندیشکده برند ملی ایران، در روزهای ۲۹ و ۳۰ مهرماه ۱۴۰۴ برگزار می‌شود. دانشگاه‌های تهران و صنعتی شریف به‌عنوان دو قطب علمی کشور در این رویداد مشارکت فعال خواهند داشت.
تصویر برگزاری کنفرانس برند ملی ایران؛ ۲۹ و ۳۰ مهر ۱۴۰۴ در دانشگاه تهران!

به گزارش سایت خبری پُرسون، اولین کنفرانس علمی برند ملی ایران، به میزبانی پژوهشکده توسعه ابزارهای نوین حکمرانی دانشگاه تهران و با همکاری اندیشکده برند ملی ایران ۲۹ و ۳۰ مهر ۱۴۰۴ برگزار می‌شود.

بهرامی زاده،دبیر اجرایی این رویداد: «نخستین کنفرانس علمی برند ملی ایران با هدف تبیین ابعاد نظری و کاربردی مفهوم برند ملی، میزبان اساتید، پژوهشگران، مسئولان و فعالان حوزه حکمرانی و توسعه خواهد بود.»

محورهای اصلی همایش «برند ملی ایران»:

-برندسازی ملی در ایران

-برند ملی و نظام حکمرانی

-برند ملی در پیوند با میراث فرهنگی و گردشگری

-نقش برند ملی در تقویت کالای ایرانی و صادرات

-برند ملی و رسانه

-برند ملی و سیاست خارجی

-برندسازی شهری و برند ملی

-نقش دانشگاه و فناوری در برند ملی

-ورزش و برند ملی

-زیست‌بوم نوآوری و برند ملی

-برند ملی و جذب سرمایه‌گذاری خارجی

-رویکردهای انتقادی به برند ملی

-بررسی تجربه‌های جهانی در برندسازی ملی

همچنین از تمامی مجموعه های دانشگاهی و پژوهشی علاقه مند به مشارکت در این کنفرانس، دعوت به همکاری می شود.

منبع: پُرسون

966879

سازمان آگهی های پرسون