تهران

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، بر روی عدد ۷۳ قرار گرفته و وضعیت هوای تهران قابل قبول اعلام شده است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران جزییات آتش سوزی در قسمت موتورخانه یک ساختمان ۱۳ طبقه اداری در خیابان ولیعصر(عج) را تشریح کرد.
در حال حاضر تمامی فضا‌های محیطی برج میلاد تهران در حدود ۱۵۰ پرچم سیاه، یا اباعبدالله (ع)، یا ابوالفضل (ع) و همچنین نئون‌های رنگی مزین به نام شهدای کربلا در بلوار فرهنگ برج میلاد نصب شده و حال و هوای محرم فضای این مجموعه گردشگری را فرا گرفته است.
سرپرست شرکت کنترل ترافیک شهر تهران گفت: ۵ تونل شهر تهران را با هدف تسهیل تردد به خودروهای امدادی مجهز کردیم تا در صورت توقف خودروها در این تونل‌ها به سرعت نسبت به جابه‌جایی و خروج آنها اقدام شود.
رئیس پلیس پایتخت از انهدام باند قاچاق موادمخدر شیشه که در استان تهران و شمال غرب کشور فعالیت می‌کرد خبر داد و گفت: در این عملیات تعدادی از سوداگران مرگ دستگیر و ازآنان ۲۳۰ کیلوگرم شیشه و ۱۲۰ کیلوگرم ماده روانگردان شیشه مایع کشف شد.

معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران با اشاره به استقرار ۶ هزار و ۶۹۴ شعبه اخذ رأی در این استان گفت: انتخابات در تمام شعب اخذ رأی استان تهران در امنیت کامل برگزار شد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۷۴ قرار دارد و کیفیت هوای امروز- سه‌شنبه ۹ تیرماه- قابل قبول است.
مدیر واحد پایش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: فصل بهار امسال در شرایطی به پایان رسید که با وجود بهبود نسبی کیفیت هوای تهران در ماه‌های فروردین و اردیبهشت، آلاینده ازن به عنوان آلاینده‌ای ثانویه، متهم ردیف اول آلودگی هوای پایتخت در ماه خرداد بود.