تهران

کوچه های قدیمی و آسیب دیده شمیران با هدف شناسایی معضلات اجتماعی و استفاده بهینه از فضاهای بی دفاع شهری و تبدیل آنها به مکان های شاخص احیا و بازسازی می شوند.
فرماندار تهران از آمادگی ۳۸۵۰ شعبه برای اخذ رای از مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پایتخت خبر داد و گفت: از این تعداد ۳۱۲ شعبه به صورت سیار خواهند بود.

مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران نیز با اشاره به ورود تاکسی‌های برقی اظهار کرد: قیمت تاکسی‌های برقی بسیار بالاست و قاعدتا رانندگان بدون دریافت تسهیلات نمی‌توانند این ارقام را پرداخت کنند و باید تسهیلاتی در قالب ماده 12 بویژه از سوی وزارت نفت به آنها داده شود.
یک مقام مسئول آمار قابل تاملی درباره اجساد مجهول الهویه ارائه کرده است؛ از جمله اینکه خانواده ۴۰ درصد اجساد مجهول‌الهویه نیز بعد از شناسایی، به خاطر فقر یا اختلافات زناشویی و خانوادگی از گرفتن جسد خودداری می‌کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به هشدار نارنجی هواشناسی مبنی بر تشدید ناپایداری‌های سامانه بارشی نسبت به احتمال وقوع سیلاب در ارتفاعات شمالی استان هشدار داد و گفت: مردم و گردشگران ضمن اجتناب از صعود به ارتفاعات از رودخانه‌های فصلی فاصله بگیرند.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: به مناسبت سی و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) و به منظور ارائه خدمات مناسب به زائران و شرکت‌کنندگان در مراسم ارتحال، متروی تهران از شامگاه ۱۳ خرداد تا پایان مراسم در روز ۱۴ خرداد، خدمات‌رسانی ویژه‌ای را ارائه خواهد کرد.
مدیر عامل شرکت عمران پرند درمراسم گرامیداشت شهدای خدمت بیان کرد؛️

شهر پرند مدیون شهید آیت‌الله رئیسی است

آیین بزرگداشت و مجلس ترحیم شهدای خدمت به همت پایگاه بسیج شرکت عمران شهر جدید پرند برگزار شد.
تسلیت دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان تهران در پی شهادت آیت الله رئیسی:

شهید آیت الله رئیسی یکی از نسل‌های وفادار و نیکوکار این سرزمین بود

روح الله جبرائیلی دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان تهران در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پیام تسلیتی صادر کرد.