تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف و توزیع ۳۰۰ هزار انسولین قلمی احتکار شده در غرب استان تهران خبر دادو گفت: در این زمینه ۲ واسطه دستگیر و وارد کننده شناسایی شده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران:

اختصاص ۵۶ میلیارد برای تکمیل تصفیه‌خانه و شبکه فاضلاب اسلامشهر

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: از محل اعتبارات طرح رفع بوی نامطبوع مسیر فرودگاه امام خمینی(ره) مبلغ ۵۶ میلیارد تومان به بحث تکمیل تصفیه‌خانه و شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهرستان اسلامشهر تخصیص داده شده که امیدواریم این پروژه هر چه سریع‌تر تکمیل شود
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان گفت: غربالگری و پایش بیماری های متابولیک ارثی در بین کودکان و نوزادان در مراکز بهداشت شهرستان آغاز شده است که این غربالگری با هدف شناسایی کودکان و نوزادان بیمار از بدو تولد برای پیشگیری از عوارض جبران ناپذیر انجام می گیرد.
مرسلپور فرماندار اسلام شهر تاکید کرد:

ضرورت پرهیز از موازی کاری در زمینه مقابله با ویروس کرونا

فرماندار اسلامشهر با تاکید بر ضرورت پرهیز از موازی کاری و سلیقه ای عمل کردن در زمینه مقابله با ویروس کرونا گفت: جهت حفظ انسجام و اثر بخش بودن تصمیمات در زمینه مقابله با این بیماری منحوس، همه دستگاهها باید جهت اجرایی شدن مصوبات ستاد کرونای شهرستان تلاش کنند.
فرماندار شهرستان رباط کریم:

توزیع عادلانه سهمیه آرد خبازان در شهرستان

فرماندار رباط کریم گفت: توزیع عادلانه سهمیه آرد خبازان در شهرستان، در دستور کار کمیته کیل گیری کارگروه آرد و نان شهرستان به صورت مستمر قرار گیرد.
سرهنگ رضایی فرمانده انتظامی بهارستان:

کشف بیش از ۲ تن مواد اولیه پلاستیک قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با تشریح عملکرد یک ماه اخیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان، از کشف بیش از ۲ تن مواد اولیه پلاستیک تا ۹ تن چوب قاچاق خبر داد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان با اشاره به بازرسی بیش از ۴ هزار اماکن عمومی و غذایی در این شهرستان گفت: ۳۷۸ واحد صنفی در ۲ ماه ابتدایی سال جاری به دلیل تخلفات بهداشتی پلمب شدند.
سرپرست خدمات شهر گلستان خبر داد؛

جمع آوری روزانه ۳۰۰ تن نخاله در گلستان

سرپرست خدمات شهر شهرداری گلستان از رفع معضلات زیست محیطی و برچیدن نازیبایی ها با جمع آوری روزانه ۳۰۰ تن نخاله از سطح شهر گلستان خبر داد.