البرز

مدیر عامل شهرک صنعتی علم و فناوری خوارزمی ماهدشت کرج گفت: طی چند روز گذشته و بدون اعلام برنامه قبلی، برق واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در این شهرک در حال قطع شدن است که خسارت های وارده ناشی از این قطعی ها قابل جبران نیست.
رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج با اشاره به اینکه تعداد کل متوفیان سال گذشته که از سوی این سازمان به آن‌ها خدمات ارائه شده ۱۵ هزار و ۵۱۰ نفر بود گفت: چهار دلیل فوت در سال گذشته به ترتیب مربوط به کرونا، ایسکمی قلبی، سکته قلبی و فشارخون و عوارض آن بوده است.
رییس اتاق اصناف مرکز البرز گفت که در اجرای طرح تشدید بازرسی واحدهای صنفی این استان، ۸۷۱واحد صنفی متخلف اخطار شفاهی دریافت کردند.
رییس انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلابی کرج اعلام کرد که نامزدهای متخصص، متعهد ، کارآمد، انقلابی و دغدغه مند برای انتخابات شورای اسلامی شهر کرج به مردم معرفی می کنیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: ۱۵ بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان جان خود را از دست دادند.
سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: مردم با خیال راحت هر واکسنی که وزارت بهداشت وارد کرده را تزریق کنند و نگران تفاوت‌های بین کشورهای تولید کننده نباشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: به واسطه شیوع کرونا و تعطیلی طولانی مدت سالن‌های تئاتر، تمرین گروه‌ها با مشکل مواجه بود به همین دلیل در حال حاضر نمایش آماده اجرایی در استان نداریم.
دادگستری استان البرز در خصوص پرونده فساد در برق منطقه‌ای البرز، اعلام کرد: در این پرونده ۱۲ نفر بازداشت شده‌اند که سه نفر از آنها پرسنل شرکت در البرز و تهران بوده‌اند و هر یک از این سه کارمند حدود پنج میلیارد تومان و واسطه‌ها نیز مبلغی از ۳۰۰ میلیون تا ۷۰۰ میلیون تومان اخذ کرده‌اند که تعداد اشخاص حقیقی و حقوقی شوه دهنده به ۴۰ مورد می‌رسد.