البرز

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان کرج گفت: تا به امروز نزدیک به ۲۰۰ مورد تخلف زودهنگام به بازرسی فرمانداری کرج گزارش شده که در پرونده داوطلبان درج شده است.
شهردار کرج با اشاره به تلاش های شبانه روزی مهندسان و کارگران فنی اعلام کرد که فاز یک قطعه ۲ قطار شهری کرج با ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی به روزهای افتتاح نزدیک شده است.
سرپرست اداره‌کل راهداری البرز:

محور چالوس یکطرفه شد

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: تردد وسایل نقلیه در محور چالوس در مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.
مدیر آبفای کرج گفت: اگر شهروندان مدیریت مصرف داشته باشند و ۱۵ درصد در مصرف آب صرفه جویی کنند، تنش آبی پیش رو را با کمترین مشکل پشت سر می‌گذرانیم.
به گفته مدیرکل زندان‌های استان البرز پنجاه تن از زندانیان بدهکار مالی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) از زندان‌های البرز آزاد شدند.
رئیس انجمن قطعه سازان استان البرز:

8 هزار نفر در صنعت قطعه سازان فعالیت دارند

به گفته رئیس انجمن قطعه سازان استان البرز در مجموع بطور مستقیم و غیرمستقیم بیش از 8 هزار نفر در گروه‌های قطعه سازان در حال فعالیت هستند که از این تعداد بیش از 1800 آن ها مهندس هستند.
به گفته مدیرکل کمیته امداد استان البرز هدف از پویش ایران مهربان ایجاد بیش از ۳۸ هزار ارتباط بین ایتام و محسنین با حامیان است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با بیان اینکه رقم تسهیلات مشاغل خانگی در سال 99 را به بیش از ۶ برابر افزایش داده ایم، گفت: در سالی که گذشت ۳۲۱ مجوز مشاغل خانگی مستقل و ۲۵ مجوز مشاغل خانگی پشتیبان صادر شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز خبر داد با توجه به ورود سامانه تندری و وزش باد و گرد و خاک، مردم از تردد‌های غیر ضروری در سطح شهر‌های استان خودداری کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز خبر از راهیابی ۳۵۱ دانش آموز این استان به مرحله دوم المپیاد‌های علمی دانش آموزی سال ۱۴۰۰ کشور داد و گفت: این تعداد از بین یک هزار و ۷۱۳ دانش آموز شرکت کننده البرز در مرحله اول پذیرش شدند.
به گفته مدیر‌کل میر‌اث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی استان البرز در سال گذشته تعداد ۵۷۸ کارت مجوز و تمدید برای تولید کارگاهی و انفرادی هنرمندان و فعالان حوزه صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی استان صادر شده است.
مدیرکل بیمه سلامت استان البرز خبر داد:

حذف دفترچه بیمه سلامت اجرایی شد

به گفته مدیرکل بیمه سلامت استان البرز از اول اردیبهشت ماه امسال هیچ گونه دفترچه بیمه سلامت چاپ نشده است و طرح تجویز الکترونیکى نسخه این دفترچه در حال اجرا است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز خبر از فوت 34 ویروس کرونا در طی 24 ساعت گذشته داد و گفت: حدود 156 نفر با علائم این بیماری در مراکز درمانی بستری شدند.