نائب رئیس شورای شهر کرج در مورد خطرات جاده قزلحصار هشدار داد

نائب رئیس شورای شهر کرج با بیان اینکه شهرداری کرج با مشکل مالی مواجه است،اظهار کرد: دستگاه‌های متولی باید به وظیفه خود در قبال این جاده عمل کنند.
تصویر نائب رئیس شورای شهر کرج در مورد خطرات جاده قزلحصار هشدار داد

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز، علیرضا رحیمینائب رئیس شورای شهر کرج روند بهسازی بلوار پیام در جاده قزلحصار که با حضور مدیران مربوط در این حوزه انجام شد، اظهار داشت: شهرداری کرج با مشکلات مالی دست‌ و‌ پنجه نرم می‌کند.

وی افزود: اهمیت صیانت از جان مردم، اعضای شورا را برای تعریف پروژه به اینجا آورده که در صدد آن هستیم تا مشکلات و معضلات بلوار پیام یکبار برای همیشه رفع شود تا پیام خوبی به شهروندان و به‌خصوص ساکنین مجاور این بلوار که از قشر کم برخوردار هستند داشته باشیم.

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه دستگاه‌های متولی باید به وظیفه خود در این زمینه عمل کنند، بیان کرد: جلسات میدانی به مراتب موثر‌تر از جلسات پشت میزی است و قطعا بازدید‌های میدانیِ بدون دستاورد مورد قبول نبوده و دنبال نتیجه‌ایم ،به عنوان نماینده مردم در صورت کم کاری دستگاه‌های مربوطه، شفاف اعلام می کنم.

رحیمی با تاکید بر انجام وظیفه اداره کل راهداری و حمل و نقل استان البرز در این جاده پر خطر شد و به عدم ایمنی پل‌های عابرپیاده، رفت و روب و پاکسازی ریفوژ و روشنایی معابر با مشارکت اداره برق، نصب فوری علائم راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و به اداره کل راهداری و حمل و نقل استان البرز یک‌ماه فرصت داده شد تا مشکلات را برطرف کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج به علت توقف پروژه انتقال آب‌های سطحی سیاه‌جوی پرداخت و گفت: مزاحمت پل عابرپیاده در اتصال خطوط پروژه که باید جمع آوری و بعد از اتمام کار نصب مجدد شود، البته پیشنهاد شد که محل این پل عابرپیاده مطالعه و نیازسنجی بشود تا در صورت امکان به محل مناسب‌تری جابه‌جا شود. و اراضی زندان قزلحصار یکی دیگر از علت توقف در این پروژه است که در حال مذاکره است.

علیرضا رحیمی به معاون فنی و عمرانی و شهرداران مناطق 3 و 4 تاکید کرد ظرف مهلت 10روزه نسبت به برآورد هزینه فضاسازی جدول ،فضای سبز را تهیه و اقدام قانونی نمایند.

منبع: تسنیم

349859