خریداری ۱۷ هزار تن گندم از کشاورزان البرز

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان البرز اظهار داشت: کشاورزان این استان امسال بیش از ۱۷ هزار تن گندم با قیمت تضمینی تحویل مراکز خرید این استان داده اند.
تصویر خریداری ۱۷ هزار تن گندم از کشاورزان البرز

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز،کریم قرشی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان البرز روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان البرز همه ساله و ماه‌ها قبل از شروع فصل خرید تضمینی گندم کار کارشناسی خود را در خصوص تعیین مراکز خرید و فراهم نمودن بسترهای لازم جهت شروع فصل خریدی مطلوب آغاز می‌ کند.

وی ادامه داد: امسال نیز قبل از شروع فصل زراعی ۱۴۰۰ این اداره کل با تشکیل ستاد خرید گندم اقدام به تشکیل پنج مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در استان البرز کرد و کارشناسان خود را همراه با نمایندگان جهاد کشاورزی در مراکز خرید خورشید دانه شهرستان نظرآباد ، پارس افق شهرستان‌ ساوجبلاغ ، ایثار زرین شهرستان اشتهارد ، سیلوی شهید علمی شهرستان کرج و انبار شهید بیگی کرج ( مرکز خرید دانه روغنی کلزا ) مستقر کرد..

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان البرز گفت: همچنین امسال ۷۰۰ تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان البرز خریداری شده است.

این مقام مسئول در پایان از کلیه نهادها و ارگان هایی که این اداره کل را در نیل به اهداف خود در فصل خرید گندم یاری کردند قدردانی کرد .

استان البرز ۶۸ هزار هکتار اراضی کشاورزی وباغی حاصلخیز دارد.

منبع: ایرنا

337890