البرز

پارک ها و خیابان های شلوغ و برداشتن ماسک ها از صورت برای تنفس به اصطلاح هوای آزاد در استان البرز این روزها مجالی دوباره برای کرونا به وجود آورده تا به دل جمعیت بزند و سیل بیماری به راه بیندازد.
مدیرکل هواشناسی استان البرز اعلام کرد که از روز پنجشنبه ۳۱ تیرماه دمای هوای استان به ۴۰ درجه بالای صفر می رسد.
شهردار کرج از تدوین طرح جامع و سندتوسعه حمل ونقل هوشمند این کلانشهر خبرداد و گفت : این طرح با برخورداری از تجهیزات نوین ، پایش حمل ونقل شهری کرج تا افق ۱۴۰۵ در آن دیده شده است.
عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: مشخص نیست بر چه مبنایی دولت با تعطیلی استان سیستان و بلوچستان و بوشهر در مقطعی و اکنون با تهران و البرز موافقت می کند اما با درخواست های مکرر استاندار هرمزگان مخالفت می شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: از چهارشنبه تا جمعه این هفته تعطیل است و پیشنهادی هم برای سه روز اول هفته آینده مطرح شده که اگر ستاد ملی کرونا موافقت کند، ابلاغ می‌شود.
مدیرکل هواشناسی البرز گفت: وزش باد و گرد و خاک و در بعضی ساعات در ارتفاعات رگبار پراکنده و رعد و برق در این استان مورد انتظار است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: ۱۵ بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان جان خود را از دست دادند.
مدیر امور زراعت جهاد کشاورزی استان البرز اعلام کرد که امسال میزان با انجام فعالیت های ترویجی و اقدامات قضایی میزان آتش زدن بقایای مزارع استان نسبت به سال های گذشته ۹۰ درصد کاهش یافته است.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز گفت: عدم همخوانی مساحت این استان با جمعیت آن سبب دیر بازده بودن طرح های اجتماعی و فرهنگی شده است.
رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: اعضای یک باند سه نفره متشکل از دو مرد و یک زن، با گوشی و سیم کارت‌های سرقتی، تاکسی اینترنتی کرایه کرده و در مسیر تردد با تهدید سلاح سرد، اقدام به سرقت از راننده خودرو می‌کردند.