البرز

رییس سازمان بسیج مهندسان صنعت و معدن سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از برطرف شدن موانع فعایت 45 واحد صنفی در البرز با تلاش این نهاد از ابتدای سال جاری خبر داد.
بیمارستان امام خمینی (ره) البرز که بعد از ۵ سال وقفه با حمایت قوه قضاییه به چرخه درمانی کشور بازگشت با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای بازگشایی به مراکز درمانی بیماران کرونایی‌ پیوست.

مدیرکل هواشناسی البرز گفت از تداوم هوای گرم طبق پیش‌بینی‌ها گفت.
رییس اداره ورزش و جوانان خبر داد:

حضور 20 صنعتگر در راس ورزش اشتهارد

رییس اداره ورزش و جوانان اشتهارد به اقدامات صورت گرفته برای توسعه ارتباط بین بخش صنعت و ورزش با هدف توسعه ورزش شهرستان اشاره کرد و از حضور 20 صنعتگر در راس ورزش شهرستان خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از بازگشت بیمارستان امام خمینی کرج به عرصه فعالیت خبر داد. این بیمارستان به بنیاد شهید و امور ایثارگران واگذار شده است.
مدیر امور دام جهاد کشاورزی استان البرز اعلام کرد: دلیل کشتار دام مولد عدم وجود نهاده‌های دامی است و با توجه به این که در البرز مشکلی از این بابت وجود ندارد چنین دام‌هایی به کشتارگاه فرستاده نمی‌شوند.
مدیرکل هواشناسی البرز از احتمال افزایش دما در این استان خبر داد. وی افزود آسمان صاف، گاهی وزش باد و گرد و خاک از رویدادهای قابل پیش‌بینی در البرز است.
عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد از جایگزینی پساب تصفیه شده با آب اشامیدنی برای آبیاری فضای سبز این شهر خبر داد.
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان البرز اعلام کرد: 205 چاه غیرمجاز البرز مسدود شد و آزادسازی حریم رودخانه کرج وارد فاز عملیاتی می‌شود.
رییس اتاق اصناف البرز از تشدید نظارت‌های بهداشتی در این استان با توجه به پیک پنجم کرونا و افزایش ابتلا به کووید 19 خب داد.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از مردم این استان خواست با توجه به شیوع موج پنجم کرونا خودداری از تردد غیرضروری را جدی بگیرند.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز از پایان تهیه نقشه کاداستری برای اراضی ملی این استان با همت کارشناسان حوزه مدیریت امور اراضی و اداره کل ثبت اسناد و املاک این استان خبر داد.
رئیس کل دادگستری البرز با اشاره به حادثه سرقت با استفاده از سلاح در اتوبان تهران-کرج و بازتاب آن در فضای مجازی، متذکر شد: متهمان با دستورات قاطع قضایی و تلاش شبانه روزی پلیس آگاهی استان بازداشت شدند.