بزرگترین مرکز واکسیناسیون البرز در هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان کرج از راه اندازی بزرگترین مرکز واکسیناسیون استان البرز در حسینیه عاشقان ثارالله کانون شهید سبحانی این ناحیه همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.
تصویر بزرگترین مرکز واکسیناسیون البرز در هفته دفاع مقدس

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ دوم پاسدار مجید زنجانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه برنامه های هفته دفاع مقدس در سال جاری با شعار «چهار دهه مقاومت، چهار دهه خدمت» اجرا خواهد شد به اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس در این ناحیه پرداخت و افزود: این مرکز واکسیناسیون با همکاری بهداشت ودرمان کرج راه اندازی خواهد شد که این ظرفیت بزرگ به تسریع واکسیناسیون مردم گرانقدر کرج کمک شایانی خواهد کرد.

وی اظهار داشت: سپاه ناحیه امام حسین (ع) تاکنون در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی موفقیت های زیادی داشته به طوریکه تا به امروز بیش از ۱۶ هزار دز واکسن در مراکز تجمیعی واکسیناسیون به مردم تزریق شده است.

وی در ادامه به راه اندازی کاروان چهاردهه مقاومت- چهاردهه خدمت در هفته دفاع مقدس امسال در شهر کرج اشاره کرد و گفت: در زمان حیات مبارک نظام مقدس جمهوری اسلامی علاوه بر حفظ تمامیت ارضی و استقلال کشور سرافرازمان شاهد خدمات ارزشمندی از طرف بسیجیان به مردم عزیز ایران اسلامی بوده ایم که امسال نیز بنا داریم در هفته دفاع مقدس به این خدمات ارزشمند درغالب های هنری (سرود،کلیپ، مستند اعزام های دفاع مقدس رزمندگان کرجی) و مردمی بپردازیم.

زنجانی یادآور شد: بسیجیان کرجی حوزه های شهری و اقشاری، حضور درخشانی در زمان جنگ از خود به نمایش گذاشتند و بعد از جنگ نیز در عرصه های مختلفی نظیر سازندگی و خدمات اجتماعی و سازندگی و فرهنگی و همچنینین یاری رسانی به هموطنان در بلایای طبیعی و عرصه های امنیت بروز دادند که نیاز به بازگویی این خدمات زرین در غالب آثار هنری نظیر کلیپ کوتاه، سخنرانی و ارائه گزارشات است.

وی یکی دیگر از برنامه های بسیج را اجرای طرح آبروی محله عنوان کرد و گفت: هرپایگاه بسیج علاوه بر غبارروبی وعطر افشانی قبور مطهر شهدای محل با حفظ دستور العمل های بهداشتی یاد و خاطره رشادت های رزمندگان و ایثارگران و خانواده گرانقدر شهداء را در محلات خود زنده می کنند و از مقام شامخ آنان تجلیل بعمل می آورند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج از دیگر برنامه های مهم گرامیداشت این ایام را برگزاری شامگاه عزاداری حسینی توسط یک هزار و ۵۰۰ نفر از پاسداران و بسیجیان در زمین صبحگاه سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج در روز پنجشنبه یکم مهر اعلام کرد و افزود: با توجه به تقارن زیبای هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی (ع) با حفظ شرایط و دستورالعملهای بهداشتی ستاد ملی کرونا این برنامه عزاداری منظم ومنسجم با حضور اقشار مختلف بسیج در پاسداشت قیام حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و اصحاب عاشورایی سالار شهیدان در جبهه های کربلای ایران این مراسم عزاداری اجرا خواهد شد.

زنجانی همچنین به برگزاری مراسم تجلیل از ۱۰۰ نفر از پیشکسوتان وایثارگران دفاع مقدس شهر کرج واستان البرز در ایام دفاع مقدس خبرداد.

قرار است در هفته دفاع مقدس از ۱۵ هزار نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان البرز تجلیل شود.

منبع: ایرنا

338850