پوشاک قاچاق با قیمت‌های سلیقه‌ای در کرج آزادانه فروخته می‌شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج اظهار داشت: هیچ نظارتی بر مرکز اصلی فروش پوشاک قاچاق در شهر کرج صورت نمی‌گیرد و دستگاه‌های متولی امر باید در این زمینه ورود پیدا کنند.
تصویر پوشاک قاچاق با قیمت‌های سلیقه‌ای در کرج آزادانه فروخته می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز،غفور قاسم پورمعاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج با بیان این مطلب گفت: متاسفانه در طول این سال‌ها یکی از مرکزی‌ترین خیابان‌های شمال شهر کرج به کانون اصلی عرضه و فروش پوشاک قاچاق شده است و بدون هیچ نظارتی اجناس وارداتی بدون درج قیمت و سلیقه‌ای به مردم عرضه می‌شود.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج فرهنگ تولید داخلی و رونق اقتصادی تصریح کرد: رشد قارچ گونه و فعالیت آزادانه مراکز عرضه پوشاک قاچاق قبح خرید و فروش اجناس قاچاق را ریخته و به امری عادی در جامعه تبدیل شده که علاوه برجنبه اقتصاد، فرهنگ را نیز نشانه گرفته است.

قاسم پور تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان کرج و نظارت و برخورد قاطعانه با کالاهای بدون درج قیمت را که عموما گرانفروشی و ترویج فرهنگ غرب را به همراه دارد مورد تأکید قرار داد.

قاسم پور افزود: گشت های ویژه نظارتی اماکن از این مراکز باید به جد در دستور کار قرار گیرد و با افرادی که برای سود بیشتر قانون را دور می‌زنند و مستقیم و غیر مستقیم زمینه ساز شکاف طبقاتی و تخریب فرهنگ اجتماعی شهر می شوند برخورد شود.

منبع: ایسنا

349935