اردبیل

مدیر سلامت و محیط کار دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: اگر کوچکترین قصور و سهل‌انگاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود، وضعیت شکننده اردبیل دوباره به حالت سابق باز می‌گردد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از مطلوب عمل نکردن مراجع ذی‌النفع در مورد حفاظت و نگهداری از قله سبلان گفت و اضافه کرد: همین منظور دومین پناهگاه کوه سبلان احداث می‌شود.
شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در اطلاعیه‌ای جدول زمان‌بندی احتمالی مدیریت اضطراری بار برای روز یکشنبه، بیست و یکم شهریورماه را در نقاط مختلف این استان اعلام کرد.
روند کاهشی شیوع کرونا در استان اردبیل که از چند روز قبل شروع شده، همچنان ادامه دارد به طوری که با کاهش چشمگیر شمار مبتلایان جدید و افراد بستری همزمان، امیدواری برای مهار موج پنجم شیوع کووید.۱۹ در این استان افزایش یافته است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبر داد:

سرعت بیشتر واکسیناسیون در 6 هفته پیش رو

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار داشت: با ورود واکسن‌های خارجی به کشور و توزیع استانی، روند واکسیناسیون در ۶ هفته آینده سرعت بیشتری می‌یابد.
مدیرکل‌ میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان اردبیل از در حال اجرا بودن هفت پروژه گردشگری با سرمایه ‌گذاری بخش خصوصی در شهرستان خلخال خبر داد که بهره ‌برداری از این طرح‌ها برای بیش از ۹۲۸ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.
شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در اطلاعیه‌ای جدول زمان‌بندی احتمالی مدیریت اضطراری بار برای روز چهارشنبه، دهم شهریورماه را در نقاط مختلف این استان اعلام کرد.
سخنگوی شورای شهر اردبیل از صدور مجوز اعطای تسهیلات خوش حسابی در عوارض و مطالبات شهرداری اردبیل به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و هفته دفاع مقدس با مجوز شورای اسلامی شهر خبر داد.
شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در اطلاعیه‌ای جدول زمان‌بندی احتمالی مدیریت اضطراری بار برای روز سه‌شنبه، نهم شهریورماه را در نقاط مختلف این استان اعلام کرد.