پیش بینی هواشناسی اردبیل تا 12 بهمن/ سامانه بارشی تا ظهر چهارشنبه ادامه دارد

گزارش هواشناسی ازآب و هوای اردبیل نشان دهنده این است که فعالیت سامانه بارشی تا قبل از ظهر روز چهارشنبه (۱۲ بهمن) همچنان ادامه خواهد یافت.
تصویر پیش بینی هواشناسی اردبیل تا 12 بهمن/ سامانه بارشی تا ظهر چهارشنبه ادامه دارد

به گزارش سایت خبری پرسون، مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: فعالیت سامانه بارشی تا قبل از ظهر روز چهارشنبه (۱۲ بهمن) همچنان ادامه خواهد یافت.

سیاوش محمدی، مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بعدازظهر امروز در اردبیل اظهار کرد: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که فعالیت سامانه بارشی تا قبل از ظهر روز چهارشنبه (۱۲ بهمن) همچنان ادامه خواهد یافت.

وی افزود: بر این اساس در غالب ساعات شاهد آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد توام با بارش باران و برف و در پاره‌ای از مناطق مه‌آلود خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: ناپایداری‌ها از عصر امروز (دوشنبه ۱۰ بهمن) تا عصر سه شنبه (۱۱ بهمن) به‌ویژه در جنوب استان قدری تشدید می‌شود.

وی ادامه داد: به هم استانی‌های محترم توصیه می شود هشدار هواشناسی سطح زرد شماره ی ۴۳ استان اردبیل را مورد توجه قرار دهند.

محمدی گفت: تا روزهای پایانی هفته شاهد وزش باد جنوبی در استان خواهیم بود و طی روز های چهارشنبه و پنج شنبه (۱۳ بهمن) سرعت وزش باد تند تا نسبتاً شدید خواهد بود.

منبع:فارس

460290