اردبیل

در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه محقق اردبیلی مطرح شد:

وزیر علوم: دشمن متوجه نقش و جایگاه دانشگاه‌های ما شده است

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با بیان اینکه دانشگاه پرچمدار قانون و مقررات است، گفت: در دانشگاه پرسش و سوال ارزش محسوب می‌شود و باید مطالبه‌گری و پرسشگری را به رسمیت بشناسیم
مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: بالاترین نیاز سالمندان احترام و تکریم است و این جامعه با تجربه نیاز به پشتیبانی‌های مهربانانه دارد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: خدمات مختلف دولت سیزدهم در یک سال گذشته نباید در حوزه‌های مختلف مغفول بماند بلکه بهتر است با همراهی رسانه‌ها این خدمات به گوش مردم برسد.
سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با توجه به ضوابط عمومی تعیین حریم، در محوطه باستانی قره‌حسنلو مشکلی وجود ندارد و فاصله کارخانه از آن مناسب است. فقط در یک بخش، ساختمان برج مانندی قرار دارد که پژوهشگاه میراث فرهنگی درباره آن تصمیم خواهد گرفت.  

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: در شرایط حساس کنونی رسانه‌ها نباید با تولید و انتشار اخبار غیرواقعی و نادرست آب به آسیاب دشمن بریزند.
براساس نقشه‌های هواشناسی طی امروز و فردا هوای گرم در آسمان استان اردبیل تداوم خواهد داشت.
روز پنجشنبه ۱۲ اسفندماه ۱۴۰۰ طی تماس با اورژانس، یک مورد حادثه مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در چهارراه حافظ، به‌سمت سه راه دانش شهر اردبیل، اعلام و بلافاصله آمبولانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شده است.
مدیرکل ساخت ساختمان‌های راه آهن، بنادر و فرودگاه‌های کشور:

ایستگاه‌های راه‌آهن اردبیل- میانه، 78 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

مدیرکل ساخت ساختمان‌های راه‌آهن، بنادر و فرودگاه‌های کشور با اشاره به این‌که ایستگاه‌های ساخته شده در مسیر راه آهن اردبیل- میانه ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، اظهار داشت: با اختصاص ۱۸ هزار و پانصد میلیارد ریال برا تکمیل راه آهن اردبیل- میانه، فاز اول این پروژه پایان امسال یا اوایل سال ۱۴۰۱ افتتاح و برای استفاده مردم این استان به بهره برداری می‌رسد.