پیش بینی هواشناسی اردبیل/ این استان امشب سفیدپوش می‌شود

گزارش هواشناسی اردبیل به گفته مدیرکل هواشناسی استان از بارش برف خبر می دهد.
تصویر پیش بینی هواشناسی اردبیل/ این استان امشب سفیدپوش می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی بارش‌ها در برخی مناطق استان شروع شده است که از امشب تبدیل به برف می‌شود و تمام مناطق استان را سفیدپوش خواهد کرد.

سیاوش محمدی اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی بارش‌ها در برخی مناطق استان شروع شده است که از امشب تبدیل به برف می‌شود و تمام مناطق استان را سفیدپوش خواهد کرد.

وی با اشاره به تداوم وزش باد تند تا نسبتاً شدید به ویژه در مناطق مرکزی استان افزود: از امشب شاهد نفوذ جبهه سرد به استان خواهیم بود که تا قبل از ظهر جمعه به صورت متناوب ادامه خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: تمرکز بارش‌ها در مناطق مرکزی و جنوبی پیش بینی می‌شود و در مناطق شمالی نیز بارش‌های ضعیف‌تری نسبت به سایر مناطق انتظار می‌رود.

محمدی افزود: همچنین رخداد مه و وزش باد همراه با بارش برف در بیشتر جاده‌های مواصلاتی، گردنه‌ها و ارتفاعات موجب کاهش دید و کولاک برف می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس کاهش محسوس دمای هوا در غالب مناطق استان از پنجشنبه هفته جاری تا اواسط هفته آینده هوای استان توأم با یخبندان خواهد بود، گفت: از این رو توجه به توصیه‌های هشدار سطح زرد شماره ۴۴ مرکز پیش بینی استان اردبیل توصیه می‌شود.

منبع:مهر

461740