آذربایجان غربی

مدیرکل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی خبر داد؛

اخذ یک هزار و ٨۵٠ فقره اسناد تک برگی طی امسال

مدیرکل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی از اخذ یک هزار و ٨۵٠ فقره اسناد تک برگی در آذربایجان‌غربی خبر داد و گفت: اخذ اسناد تک‌برگی در این حجم طی یک سال کم‌نظیر است و این اسناد تک برگی شفافیت امور ثبتی، پیشگیری از جعل اسناد مالکیت و ارائه خدمات بهینه توام با سرعت، دقت و کیفیت به شهروندان را به دنبال دارد.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی مطرح کرد؛

اولویت اول دستگاه قضا برخورد با ویلاسازی غیر مجاز است

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دستگاه قضایی در مبارزه با کاربری اراضی، با آلونک‌ها و کلبه‌های کوچک مزارع که قانون هم آن را تایید می‌کند مشکلی ندارد، گفت: اولویت اول دستگاه قضا برخورد با تغییر کاربری‌هایی است که تبدیل به ویلاسازی و کاخ سازی در مزارع شده و چهره کشاورزی استان را از بین برده است.
معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار آذربایجان غربی:

جایگاه نامناسب بانکهای آذربایجان‌غربی در شاخص‌های اقتصادی

معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت : بانک های آذربایجان غربی در شاخص های اقتصادی کشور جایگاه مناسبی ندارند و این رویه باید اصلاح شود.
رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی خواستار تشدید نظارت دقیق بر روند توزیع مرغ از کشتارگاه تا بازار مصرف در سطح استان توسط دستگاههای ذی ربط شد و گفت: با وجود کشتار روزانه مرغ مازاد برنیاز استان، متاسفانه نظارت کافی بر روند توزیع مرغ در استان صورت نمی‌گیرد.
استاندارآذربایجان‌غربی مطرح کرد؛

فرمانداران دستاوردهای دولت را برای مردم بیان کنند

استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه دولت و نظام به هم گره خورده هستند گفت: فرمانداران باید دستاوردهای دولت در سختترین شرایط سیاسی و اقتصادی را برای مردم بیان کنند تا امید عمومی افزایش یابد.
مسئول بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی خبر داد؛

توزیع ۷۴۰ هزار بسته معیشتی در آذربایجان‌غربی

مسئول بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی از توزیع ۷۴۰ هزار بسته معیشتی و یک هزار و ۸۰۰ سری جهیزیه بین آسیب دیدگان کرونا در استان طی امسال خبر داد.
نماینده مردم سلماس در مجلس شواری اسلامی مطرح کرد؛

لزوم تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل بیمارستان جدید سلماس

نماینده مردم سلماس در مجلس با اشاره به ساخت بیمارستان 160 تخت خوابی سلماس گفت: حدود ۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت بیمارستان سلماس طی سال جاری در نظر گرفته شده که تاکنون حدود ۷۰میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.
برای همراهی،تامین امنیت و پوشش خبری سفر رئیس قوه قضائیه؛

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی از مسوولان استان قدردانی کرد

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در پیامی از شخصیت ها ،مسئولان ، نهادها و ادارات مختلف استان که در همراهی،تامین امنیت و پوشش خبری سفر رئیس قوه قضائیه مشارکت داشتند قدردانی کرد.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: به زودی ساختمان شرکت عمران شهر جدید گلمان برای توسعه شهری و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس دادگستری میاندوآب با اشاره به اینکه میاندوآب در بحث سازش پرونده‌های قتل رتبه نخست استانی را به خود اختصاص داده است،گفت: با تلاش‌های شورای حل اختلاف شهرستان دوازدهمین پرونده قتل در شهرستان میاندوآب منجر به سازش شد و با گذشت اولیای دم قاتل از چوبه‌دار نجات یافت .
مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌غربی؛

سازمان‌های مردم‌نهاد برای پیشگیری از اعتیاد در آذربایجان‌غربی تقویت شود

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌غربی تقویت سمن‌ها در جلوگیری از اعتیاد را مؤثر دانست و گفت: حضور این مؤسسات در کنار سایر دستگاه‌ها نقش به سزایی در کاهش معضلات اجتماعی به‌ویژه اعتیاد دارد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان‌غربی از کاشت ۲۲۰ هزار اصله نهال همزمان هفته منابع طبیعی در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر همچنین 2 هزار و ۵۰۰ هکتار جنگل دست کاشت در استان وجود دارد که در سال گذشته 2 میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای توسعه این طرح اختصاص یافت.
رئیس قوه قضاییه بر استفاده بیش از پیش از ظرفیت قانونی پایش زندانیان تاکید کرد و گفت: زندان جای قاچاقچیان مواد مخدر، سارقین مسلح و کسانی است که با اقدامات خود امنیت جامعه را مختل می‌کنند.
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: با وجود بارش برف و باران در اکثر محورهای استان، تردد در همه جاده ها در جریان است و تنها تردد در گردنه قوشچی و مسیر پیرانشهر به تمرچین با زنجیرچرخ امکان پذیر و تردد در سایر محورها روان است.