استاندار آذربایجان‌غربی مطرح کرد:

تحقق منویات رهبری در شعار سال در گرو تقویت همکاری‌های بین بخشی، همدلی و کار جهادی

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در بحث تولید و مانع زدایی گفت: با همکاری های بین بخشی، همدلی، کار جهادی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های کم نظیر استان می‌توان به منویات مقام معظم رهبری جامه عمل پوشاند.
تصویر تحقق منویات رهبری در شعار سال در گرو تقویت همکاری‌های بین بخشی، همدلی و کار جهادی

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری در نشست مجمع نمایندگان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در بحث تولید و مانع زدایی اظهار داشت: با همکاری‌های بین بخشی، همدلی، کار جهادی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های کم نظیر استان می‌توان به منویات مقام معظم رهبری جامه عمل پوشاند.

وی با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان (عج) سهم بسزایی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان داشته و دارند عنوان کرد: دشمن قصد داشت از برخی مشکلات اقتصادی در سال گذشته به نفع خود استفاده کند که با حضور مردم و رهبری مقام معظم رهبری از این امر بازماندند.

استاندار آذربایجان غربی از تلاشها و پیگیری‌های نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی به منظور تلاش برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای قدردانی کرد و گفت: نمایندگان مجلس با دلسوزی و ممارست ویژه توانسته اند منشا اقدامات خوبی در استان شوند.

شهریاری در ادامه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه تولید و اقتصاد اشاره کرد و افزود: تحقق شعار امسال که می تواند سهم بسزایی در افزایش رضایتمندی عمومی داشته باشد در گرو وحدت و همدلی است.

وی تصریح کرد: وزارت صمت سال گذشته سهمیه استان در احیای واحدهای تولیدی راکد را ۸۰ واحد تعیین کرده بود که با همکاری جمعی ۹۰ واحد احیا شد و از مجموع ۵۵۰ واحد تولیدی و صنعتی راکد تا به امروز ۲۲۰ واحد احیا شده و مابقی نیز قابلیت احیا را ندارند.

شهریاری افزایش مشارکت در انتخابات را یک اصل اساسی دانست و گفت: امنیت امروز در استان که حاصل تلاش مجاهدانه نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی است سهم مهمی در افزایش مشارکت در انتخابات را دارد.

انتهای پیام/

279248