مدیر شبکه بهداشت آذربایجان غربی خبر داد:

شناسایی 10 بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در بوکان

مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان از شناسایی 10 بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در بوکان خبر داد و گفت: تمامی افراد شناسایی شده مبتلا به کرونای جهش یافته انگلیسی در این شهرستان با رعایت کامل موراد بهداشتی قرنطینه شده اند.
تصویر شناسایی 10 بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در بوکان

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غریی، عباسی با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، ۱۶ هزار و ۶ نفر در این شهرستان به صورت سرپایی درمان شده اند، بیان کرد: در این مدت سه هزار و ۵۶۶ مورد افراد مبتلا به کووید- ۱۹ نیز در بیمارستان شهید قلی‌پور این شهرستان بستری و ۲۸۲ نفر نیز با کرونای مثبت قطعی فوت شده‌اند.

مدیر شیکه بهداشت و درمان بوکان عنوان کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا تاکنون ۲۵ مادر باردار نیز با داشتن ویروس کرونا در بوکان بستری شده و خوشبختانه تمامی آنها بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

وی از تغییر وضعیت این بیماری در این شهرستان از زرد به نارنجی خبر داد و افزود: در حال حاضر ۲۱ نفر در بیمارستان با علایم کرونا بستری هستند که روز گذشته یکی از آنها فوت کرده است.

عباسی خاطرنشان کرد: تاکنون ۳۵۰ دوز از این واکسن دریافت و در اختیار بخش‌های پرسنل کرونای بیمارستان، کارکنان مرکز بهداشت، سرای سالمندان، جانبازان و دیگر بخش های درمان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

278932