جوانان موانع موجود برای تحقق شعار سال را برطرف کنند

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی گفت: جوانان برای رفع موانع موجود در راستای تحقق شعار سال با تمام توان تلاش کنند.
تصویر جوانان موانع موجود برای تحقق شعار سال را برطرف کنند

به گزارش سایت خبری پرسون در آذربایجان‌غربی، سرهنگ پاسدار احمد رحمانی با اشاره به شعار مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری به عنوان تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها اظهار داشت: چنانچه در راستای عمل به شعار سال جاری گام برداریم در واقع برای عملیاتی کردن سیاست‌های ابلاغی در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز اهتمام کرده‌ایم.

وی بر لزوم بسیج همگانی برای تحقق شعار سال ۱۳۹۹ مبنی بر جهش تولید تاکید کرد و گفت: ماموریت ما در زمینه جهش تولید به پایان نرسیده است و ظرفیت عظیمی از جوانان بسیجی، مومن، متعهد و در عین حال توانمند و متخصص وجود دارد، که در قالب گروه‌های جهادی سازماندهی شده‌اند و به طور قطع منویات رهبری را در سال جدید همانند سال‌های گذشته در سرلوحه امور خود قرار می‌دهند.
رییس سازمان‌بسیج سازندگی با بیان اینکه این گروه‌های جهادی در زمینه‌های مختلف اعم از سازندگی، محرومیت‌زدایی و تولید در حال فعالیت هستند، اضافه کرد: برای توفیق یافتن این قشر متعهد و باانگیزه در خدمت به کشور، حمایت مسئولان نیز موردنیاز است.
رحمانی بر لزوم حمایت و پشتیبانی از جوانان متعهد که قصد ورود به دنیای تولید و توسعه را دارند، تاکید و بیان کرد: سنگ‌اندازی پیش پای سرمایه‌گذاران خرد و کلان مانع بزرگی بر سرراه توسعه کشور است که باید این رویه اصلاح شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: برای تحقق شعار امسال و منویات مقام معظم رهبری، باید تولید و حمایت از تولید داخلی در اولویت قرار گیرد و موانع بر سر راه برداشته شود، که بهترین راهکار در این زمینه بها دادن به جوانان است.
انتهای پیام/

279134