آذربایجان غربی

فرماندار تکاب از تجمع دامداران مقابل فرمانداری تکاب خبر داد وگفت: برخی از دامداران تکابی به علت پایین بودن قیمت شیر و نبود نهاده‌های دامی در این شهرستان معترض بوده و در مقابل فرمانداری تجمع کردند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب:

توزیع سوخت در جایگاه‌هایی سوخت به روال عادی بازگشت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: در حال حاضر روند توزیع سوخت در جایگاه‌های استان به روال عادی بازگشته است و مشکلی در تامین سوخت منطقه وجود ندارد.
رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی از فوت 9 نفر بر اثر بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی خبر داد و گفت:  کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی  در استان باعث  افزایش آمار مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌غربی شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی:

آمریکا و اسرائیل کودک‌کش در راس ناقضان حقوق بشر هستند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: داعیه‌داری حقوق بشر توسط کشورهای مستکبر و استعمارگر جهان با آن کارنامه خونین استثمار و غارت جهان یک لطیفه سیاسی بوده و شیطان بزرگ و اسرائیل کودک‌کش در راس ناقضان درجه یک حقوق بشر قرار دارند.
رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه از بازگرداندن کیف طلای پیدا شده توسط پاکبان سازمان مدیریت پسماند شهرداری ناحیه 4 ارومیه خبر داد و گفت:  روز گذشته پاکبان ناحیه ۴ سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در حال نظافت کوچه متوجه کیفی حاوی طلا به ارزش یک میلیارد ریال شد که بعد از یافتن کیف آن را به صاحب اصلی بازگرداند.
با اشاره به سقوط کودک 4 ساله در کانال شهری و فوت کودک، گفت: اولویت اول و اصلی مدیریت شهری ساماندهی هرچه سریع‌تر و بهتر کانال‌های شهری است که در این راستا دیگر شاهد مشکلاتی در این خصوص نباشیم.
بدرقه پیکر 2 تن از خبرنگاران جان باخته در حادثه واژگونی اتوبوس با آمبولانس جمعیت هلال احمر به فرودگاه ارومیه جهت عزیمت به تهران
با حضور استاندار آذربایجان غربی و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و مدیرعامل و مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی و مسئولین استانی.
رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی:

4 نفر از خبرنگاران با بالگرد به ارومیه اعزام شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی درباره حادثه سقوط اتوبوس حامل خبرنگاران در نزدیکی شهرستان نقده گفت: تعداد ۴ نفر از مصدومان آقایان محمدمهدی گوهری، ابراهیم نژاد رفیعی، مرتضی محمدصادقی و حسن ظهوری با بالگرد به بیمارستان امام خمینی ارومیه اعزام شدند.
اجرای طرح حامیان سلامت جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی و غربالگری رأی دهندگان در شعب اخذ رأی در آذربایجان غربی