مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان؛

واگذاری بیش از 2 هزار فقره انشعاب آب و فاضلاب در خوی

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: تا پایان مرداد  امسال2 هزار و 25 فقره انشعاب آب و فاضلاب در این شهرستان واگذار شده که 39 درصد آنها را انشعاب‌ فاضلاب و 61 درصد را انشعاب آب تشکیل می‌دهد.
تصویر واگذاری بیش از 2 هزار فقره انشعاب آب و فاضلاب در خوی

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوی ، یداله سلطانی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی اظهار داشت: تاکنون 787 فقره انشعاب فاضلاب به مشترکان واگذار شده و 865 فقره انشعاب فاضلاب نصب شده است.
وی تعداد کل انشعاب‌های فاضلاب در شهر خوی را حدود ۴5 هزار و 188 فقره اعلام کرد و گفت: در حال حاضر بیش از ۶7 درصد شهر خوی تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی عنوان کرد: رویکرد آب و فاضلاب خوی تشویق مردم به استفاده از شبکه مدرن فاضلاب است.

سلطانی با اشاره به واگذاری بیش از یک‌هزار و 238 فقره انشعاب آب در 5 ماه سال جاری بیان کرد: 484 فقره انشعاب آب واگذار شده مربوط به روستاهای شهرستان و 754 فقره نیز در شهرهای تحت پوشش شرکت واگذار شده است .

وی با تاکید بر اهمیت دریافت حق انشعاب گفت: مشترکان باید قبل از هرگونه ساخت و ساز نسبت به خرید حق انشعاب آب اقدام کنند.

مدیر عامل شرکت با بیان اینکه نصب انشعاب آب و فاضلاب بدون مجوز این شرکت جرم محسوب می‌شود، تاکید کرد: با متخلفان این حوزه برخورد قانونی انجام می‌شود.

وی گفت: نصب انشعاب‌های آب و فاضلاب به شکل قانونی و با مجوز، باعث دوام هرچه بیشتر اتصالات و انشعابات خواهد بود.

سلطانی اظهار داشت: هر مشترکی که انشعاب آب دارد و در آن منطقه، امکان واگذاری انشعاب فاضلاب موجود است، طبق قانون باید نسبت به خرید انشعاب فاضلاب اقدام کند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی یکی از مشکلات حوزه مشترکان در خوی را وجود حفره‌های خالی انشعاب فاضلاب عنوان کرد و گفت: با تلاش همکاران، حفره‌های خالی شناسایی و با ارسال پیامک یا اخطار کتبی، مشترکان را نسبت به خرید انشعاب فاضلاب مطلع می‌کنیم که روند خوبی را در این خصوص شاهد هستیم.

سلطانی ادامه داد: با توجه به وضع اقتصادی و معیشتی مشترکان خوی، فروش انشعاب فاضلاب به صورت قسطی نیز انجام می‌شود که این امر رضایت شهروندان را در پی داشته است.

350484

مطالب مرتبط