شرکت توزیع نیروی برق؛

راه‌اندازی سامانه" مدیریت ناوگان خودرویی" در شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی

سامانه مدیریت ناوگان خودرویی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با هدف کنترل و نظارت بر عملکرد رانندگان این شرکت راه‌اندازی شد.
تصویر راه‌اندازی سامانه" مدیریت ناوگان خودرویی" در شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی، سامانه مدیریت ناوگان خودرویی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی با هدف کنترل و نظارت بر تردد خودروهای استیجاری و اداری و عملکرد رانندگان این شرکت راه‌اندازی شده است.

بر این اساس بر روی تمامی خودروی های شرکت یک دستگاه جی‌پی‌اس نصب شده است و براساس آن تردد آنها توسط ناظران هر بخش مورد رصد قرار می‌گیرد.

از زمان راه‌اندازی این سیستم از سال ۹۵ تاکنون عملکرد رانندگان این شرکت بهبود پیدا کرده و در هر زمانی که آنها دچار مشکلاتی اعم از تصادف، کمبود سوخت و ... شدند خدمات لازم در اسرع وقت به آنها ارائه شده است.

گفتنی است، رصد خودروها سرویس‌دهی، افزایش بهره‌وری، سنجش و ارزیابی فعالیت‌ها، عدالت‌محوری و توجه به معیشت رانندگان از نظر مصرف سوخت، استهلاک خودرو و لوازم مصرفی و همچنین حذف ترددهای بی‌مورد و توجه به محیط زیست و آلودگی هوا و صرفه‌جویی در زمان از جمله ویژگی‌ها و مزایای این سامانه است.

338429