مدیر زندان مرکزی ارومیه؛

لزوم بهره‌مندی زندانیان از تسهیلات قانونی و تاسیسات حقوقی

مدیر زندان مرکزی ارومیه گفت: اخذ رضایت از شکایت زندانیان و بهره‌مندی حداکثری آنان از تسهیلات  قانونی و تاسیسات حقوقی برنامه کاری روزانه مجموعه است.
تصویر لزوم بهره‌مندی زندانیان از تسهیلات قانونی و تاسیسات حقوقی

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، به نقل از روابط عمومی زندان‌های استان آذربایجان‌غربی داریوش بخشی مدیر زندان مرکزی ارومیه اظهار داشت: اخذ رضایت از شکایت زندانیان و بهره‌مندی حداکثری آنان از تسهیلات قانونی و تاسیسات حقوقی برنامه کاری روزانه مجموعه است.

تصریح کرد: عدم آشنایی به قوانین حقوقی و کیفری در بین زندانیان یکی از مشکلات زندانیان است که با دعوت از گروه‌های جهادی مشاورین و کانون وکلا و همچنین برای آگاه سازی زندانیان تهیه انواع کتب قانونی به کتابخانه زندان یکی از اقدامات فوری برای زندان خواهد بود.

مدیر زندان مرکزی ارومیه تاکید کرد: نقش مددکاران اجتماعی در پیگیری مسائل و مشکلات محکومین مالی و انعکاس موضوع به مقامات قضایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

خاطر نشان می‌شود در راستای دیدارهای حضوری مدیر زندان مرکزی ارومیه با زندانیان با هدف آشنایی با مشکلات اندرزگاه و رسیدگی به درخواست‌های مددجویان نشست صمیمی شبانه با همراهی معاون ، مدیر داخلی و مددکار اجتماعی به مدت ۳ ساعت در اندرزگاه ویژه نگهداری زندانیان با جرایم مالی حضور یافتند

350114