رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان‌غربی؛

دوز دوم واکسن اسپوتینیک در ارومیه تزریق می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان‌غربی گفت : امروز اول مهر ماه 19 هزار دوز واکسن اسپوتنیک به استان وارد شد.
تصویر دوز دوم واکسن اسپوتینیک در ارومیه تزریق می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی از تزریق دوز دوم واکسن اسپوتینیک در ارومیه خبر داد و اظهار داشت: امروز اول مهر ماه 19 هزار دوز واکسن اسپوتنیک به استان وارد شد و نصف این محموله واکسن اسپوتینیک برای دوز دوم و نصف آن برای 2500 دوز کسری که در استان داشتیم استفاده خواهد شد.
وی اضافه کرد: به تعداد افرادی که مرحله اول واکسن اسپوتینیک را تزریق کرده‌اند دوز دوم داریم و همشهریان عزیز بدون نگرانی به 2 پایگاه مستقر در بیمارستان دکتر مهزاد و مطهری جهت تزریق دوز دوم واکسن اسپوتینیک مراجعه کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان‌غربی در نهایت با اشاره به لزوم رعایت زنجیره سرما و نگهداری واکسن اسپوتینیک در دمای منفی 20 درجه در این 2 پایگاه متذکر شد: پایگاه‌های واقع در بیمارستان دکتر مهزاد و مطهری تا 12 شب آماده واکسیناسیون مردم ارومیه هستند.

آقازاده ضمن اطمینان دادن به مردم از کافی بودن واکسن اسپوتینیک، از مردم عزیز استان درخواست کرد که صبر پیشه کرده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به این2 پایگاه مراجعه کنند.

351746

مطالب مرتبط