مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در آذربایجان‌غربی؛

برگزاری بیش از 2 هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در آذربایجان‌غربی از اجرای ۱۵۴ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در استان خبر داد و گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس در آذربایجان‌غربی کمیته‌های هشتگانه اقدام به تدوین برنامه‌های دفاع مقدس کرده و در مجموع  ۲هزار و ۶۱۸ برنامه در این هفته برگزار می‌شود.
تصویر برگزاری بیش از 2 هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، جلیل وحیدی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در آذربایجان‌غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه از اجرای ۱۵۴ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در استان خبر داد و اظهارداشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس در آذربایجان‌غربی کمیته‌های هشتگانه اقدام به تدوین برنامه‌های دفاع مقدس کرده و در مجموع ۲هزار و ۶۱۸ برنامه در این هفته برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امسال چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس است و شعار گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس "ما مقتدریم" است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در آذربایجان‌غربی تصریح کرد: از جمله برنامه‌هایی که در طول هفته دفاع مقدس انجام می‌شود، غبارروبی مزارشهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، به صدا درآمدن زنگ مقاومت در مدارس، افتتاح ۳۷ پروژه عمرانی، فضاسازی شهری، برگزاری شب شعر با حضور رزمندگان، رونمایی از کتب تولیدی، برگزاری ۴۱ یادواره شهری و در بخش‌های مختلف استان خواهد بود.

وحیدی با بیان اینکه رویکرد برنامه‌های امسال تجلیل محور است افزود: با همکاری دستگاه‌های اداریی و نهادها از اقشار مختلف که در دوران دفاع مقدس نقش داشتند، تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از ۴۰ هزار رزمنده و ایثارگر در آذربایجان‌غربی در هفته دفاع مقدس تجلیل می شودعنوان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های ما تجلیل از از بانوان جانباز، رزمنده و آزاده استان است که در این راستا از ۱۰۰۰ بانوی جانباز، ۱۰۰ نفر بانوی رزمنده و ۲ بانوی آزاده تجلیل به عمل خواهد آمد.

این مقام مسوول تاکید کرد: هدف از گرامیداشت دفاع مقدس، حفظ و نشر ارزش‌ها است، و اولین راهبرد گرامیداشت دفاع مقدس، تدوین قدرت دفاعی و وحدت نیروهای مسلح و وحدت مردم و نیروهای مسلح است.

وحیدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کشور ایران بالاترین قدرت بازدارندگی در منطقه را دارد و بایستی تمام اهتمام خود را به کار برده و این اقتدار و بازدارندگی کسب شده را به مردم تدوین کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در آذربایجان‌غربی یادآور شد: طی هفته دفاع مقدس از 15 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

350369