مذاکره با شخصیت های اصلاح طلب برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری

گزینه های جدی جریان اصلاحات/ بخوانید

رئیس شورای مرکزی حزب اصلاح طلب اراده ملت گفت: با افراد زیادی مثل آقایان عارف، پزشکیان، اسحاق جهانگیری، محسن رهامی، مجید انصاری، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی و برخی چهره های دیگر این جریان سیاسی صحبت هایی صورت گرفته است و نام شان در محافل اصلاح طلبی به گوش می‌رسد.
تصویر گزینه های جدی جریان اصلاحات/ بخوانید

به گزارش سایت خبری پرسون، احمد حکیمی پور رئیس شورای مرکزی حزب اصلاح طلب اراده ملت با اشاره به رایزنی های اصلاح طلبان با شخصیت های مختلف این جریان سیاسی برای انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: در این مدت اخیر اسامی زیادی در بین جریان اصلاحات برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری مطرح شده و احزاب با شخصیت‌های مختلفی مذاکرات خود را شروع کرده اند.

وی افزود: تاکنون با افراد زیادی مثل آقایان عارف، پزشکیان، اسحاق جهانگیری، محسن رهامی، مجید انصاری، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی و برخی چهره های دیگر این جریان سیاسی صحبت هایی صورت گرفته است و نام شان در محافل اصلاح طلبی به گوش می‌رسد.

حکیمی پور تصریح کرد: به هرحال جریان اصلاحات نسبت به انتخابات بی تفاوت نبوده و ما به دنبال این هستیم که فردی بیاید که بتواند با یک نگاه فراجناحی مشکلات مردم را حل کند.

وی در پایان گفت: به صورت دقیق بعد از شروع موعد ثبت نام های ریاست جمهوری می‌توان درباره گزینه های جدی جریان اصلاحات اظهار نظر کرد و در حال حاضر بیشتر این اسامی جزو گمانه زنی هاست.

منبع: فارس

679953