قالیباف:

حکمرانی در سیاست خارجی به معنای تنظیم روابط است

کاندیدای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: حکمرانی در سیاست خارجی به معنای تنظیم روابط است و اینکه حداکثر منافع و حداقل هزینه را برای کشور داشته باشد. همچنین آرمان گرایی واقع بینانه در سیاست خارجی بهترین روش و رویکرد برای سیاست خارجی است.
تصویر حکمرانی در سیاست خارجی به معنای تنظیم روابط است

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدباقر قالیباف یکشنبه - ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - با حضور در برنامه تلویزیونی «میزگرد سیاسی»، با تبریک عید سعید قربان اظهار کرد: اگر با اعتماد مردم دولت چهاردهم را تشکیل دهم، سیاست خارجی و دستگاه دیپلماسی بسیار با اهمیت و رکن دولت خواهد بود؛ یعنی همه دستکاه های دولتی یک طرف و بحث سیاست خارجی و دستگاه دیپلماسی یک طرف است.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: حکمرانی در سیاست خارجی به معنای تنظیم روابط است و اینکه حداکثر منافع و حداقل هزینه را برای کشور داشته باشد. همچنین آرمان گرایی واقع بینانه در سیاست خارجی بهترین روش و رویکرد برای سیاست خارجی است.

این نشست با محوریت «سیاست خارجی» برگزار شد. فواد ایزدی، محمدکاظم سجادپور و ابراهیم متقی به عنوان کارشناسان برنامه و کاظم غریب آبادی و فکری به عنوان مشاوران محمدباقر قالیباف در این نشست حضور داشتند.

منبع: تسنیم

682832