تمامی جریانات و صاحب‌نظران باید مردم را تشویق به مشارکت کنند

یوسفی اظهار کرد: تمامی جریانات و افراد صاحب‌نظر و دارای کرسی باید مردم را تشویق به حضور پای صندوق‌های رای برای تعیین سرنوشت‌شان کنند که ان شاءالله شاهد مشارکت پرشور خواهیم بود؛ پیش‌بینی‌ام مشارکت بیش از ۵۵ تا ۶۰ درصد است.
تصویر تمامی جریانات و صاحب‌نظران باید مردم را تشویق به مشارکت کنند

به گزارش سایت خبری پرسون، مجتبی یوسفی با تاکید بر ضرورت مشارکت در انتخابات پیش رو اظهار کرد: شهادت شهید رئیسی به عنوان یک رئیس جمهور پرکار و مقتدر نشان داد که مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران حاضرند جان خود را برای مردم تقدیم کنند؛ بعد از شهادت ایشان هم کشور کار خود را انجام داد و خللی ایجاد نشد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات زودهنگام اظهار کرد: فارغ از هر نتیجه‌ای، باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم چون این حضور حداکثری اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را در بعد ملی و بین‌المللی را افزایش می‌دهد.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مردم علی‌رغم داشتن تمامی گلایه‌های به حق، در عرصه‌های مختلف نظام و انقلاب پای کار بودند لذا باید به موضوعات اقتصادی و مشکلات معیشتی آنها توجه کرد.

یوسفی همچنین اظهار کرد: تمامی جریانات و افراد صاحب‌نظر و دارای کرسی باید مردم را تشویق به حضور پای صندوق‌های رای برای تعیین سرنوشت‌شان کنند که ان شاءالله شاهد مشارکت پرشور خواهیم بود؛ پیش‌بینی‌ام مشارکت بیش از ۵۵ تا ۶۰ درصد است.

وی در پایان تاکید کرد: باید کاندیداها و طرفداران‌شان از تخریب، لجن‌پراکنی و دوقطبی سازی پرهیز کنند چون در این صورت مردم آنها را بازنده انتخابات و اخلاق می‌دانند.

منبع: مشرق

682784