وعده انتخاباتی قالیباف به ایرانیان

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دهه ۹۰ شرایط کشور خوب نبود، گفت: با مردم عهد می‌بندم اگر اراده الهی بر خدمتگزاری من شد، آنچنان کار را رقم بزنیم که بهترین‌ها برای مردم کشور فراهم شود.
تصویر وعده انتخاباتی قالیباف به ایرانیان

به گزارش سایت خبری پرسون، نشست فعالان ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مسجد امام صادق(ع) در میدان فلسطین در تهران با حضور قالیباف و اعضای ستاد مرکزی برگزار شد.

این تجمع و مراسم قرار بود ساعت ۱۶ برگزار شود که با اعلام ستاد قالیباف به ساعت ۱۵ تغییر کرد؛ اما در نهایت در ساعت ۱۵ و ۳۵ دقیقه با ورود محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات و علی نیکزاد رییس ستاد وی به مسجد امام صادق(ع) به صورت رسمی آغاز شد.

محمدباقر قالیباف در این نشست گفت: در خانه خدا و شب عرفه و در شب عید سعید قربان با شما عهد می‌بندم که اگر اراده الهی بر این بود که خدمتگزار شما باشم، آنچنان کار را رقم بزنیم که بهترین‌ها برای مردم کشور فراهم شود.

نامزدچهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: انتخابات یک فرصت بی‌نظیر برای پنجره تغییرات و فرصتی برای اصلاح ضعف‌ها و تقویت نقاط قوت کشور است.

وی ادامه داد: مجلس یازدهم که نام مجلس انقلابی را دارد و دولت سیزدهم که دولت خدمت است، حرکت خود را آغاز کردند و این شرایط در حالی صورت گرفت که در دهه ۹۰ شرایط خوبی در کشور نبود.

سعید جلیلی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، مصطفی پورمحمدی و مسعود پزشکیان داوطلبان تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

682632

مطالب مرتبط

نظرات شما ( 1 نظر )

حق |
شنبه 26 خرداد 140321:42
آقای قالیباف ،اقای جلیلی،اقای قاضی زاده، آقای زاکانی ما مردم دیگر از جناح بازی و گروه بازی خسته و کوفته شده ایم. چرخ زندگی ما زیر بار گرانی حاصل از عملکرد دولتهای نا کارآمد اصلاحات در هم شکسته است. شما را به خدا به این مردم رحم کنید و دو تا یا سه نفر شما به نفع جلیلی یا قالیباف کنار بروید که در غیر این صورت دولت بی لیاقت روحانی مسلک در غالب پزشکیان دو باره برگرده این مردم سوار خواهد شد. مردم به هوش باشید و از سر کار آمدن اصلاحات بی لیاقت جلو گیری کنید.اقای پزشکیان فقط یک پزشک متخصص است و قابل احترام ،اما نه یک مدیر موفق.