بدون چانه‌زدن تخفیف بگیر؛ معرفی پاداش بلو و دانلود بلوبانک برای ایفون رایگان

با استفاده از این سرویس پرطرفدار بلوبانک، می‌توانید خریدی سودآور انجام دهید و بخش قابل‌توجهی از پول خود را پس از انجام خریدهای حضوری به عنوان تخفیف فروشگاهی در کیف پول خود پس بگیرید. این روش که در جهان به نام برگشت وجه (Cashback) شهرت دارد.
تصویر بدون چانه‌زدن تخفیف بگیر؛ معرفی پاداش بلو و دانلود بلوبانک برای ایفون رایگان

به گزارش سایت خبری پرسون، در شرایط دشوار اقتصادی، اهمیت نقش مدیریت مالی بسیار پررنگ‌تر از قبل شده و استراتژی‌های هوشمندانه مختلفی برای صرفه‌جویی در مخارج زندگی ارائه گردیده است. یکی از این راهکارها دانلود بلوبانک برای ایفون رایگان برای بهره‌گیری از خدمات پاداش یا برگشت پول بلوبانک است. با استفاده از این سرویس پرطرفدار بلوبانک، می‌توانید خریدی سودآور انجام دهید و بخش قابل‌توجهی از پول خود را پس از انجام خریدهای حضوری به عنوان تخفیف فروشگاهی در کیف پول خود پس بگیرید. این روش که در جهان به نام برگشت وجه (Cashback) شهرت دارد، نوعی ابتکار در ارائه تخفیف است که شرایطی برد-برد را برای خریداران و فروشندگان ایجاد می‌کند: فروشندگان میزان فروش خود را افزایش می‌دهند و مشتریان جدیدی را جلب می‌کنند و خریداران با کسب درصدی از مبلغ پرداخت شده فاکتور، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنند. در مطلب پیش‌رو با سرویس متمایز پاداش بلوبانک آشنا خواهید شد و روش نصب و دانلود برنامه بلو بانک برای ایفون و دیگر اپ‌های بانکی را خواهید آموخت.

سرویس پاداش بلو چیست؟

همه دوست دارند زمانی که کالایی را از فروشگاهی می‌خرند، قیمت کم‌تری بابت هزینه کالا پرداخت کنند. سرویس برگشت پول یا همان پاداش بلوبانک این امکان را به خریداران می‌دهد که مبلغی از هزینه پرداختی بابت فاکتور را به عنوان پاداش یا همان تخفیف، بدون چانه زنی در کیف پول خود دریافت کنند. در حقیقت استفاده از بلوبانک جوازی است برای دریافت تخفیف همیشگی روی فاکتور کالاهایی که خریداری می‌کنید. کافی است برنامه بلو بانک ایفون را نصب کرده و از بخش پاداش خدمات برگشت پول بلوبانک را فعال نمایید تا پس از پرداخت هزینه کالاهای خریداری شده در فروشگاه‌های طرف قرارداد بلوبانک، درصدی را به عنوان تخفیف در کیف پول بلوبانکی خود دریافت کنید.

از چه فروشگاه‌هایی با سرویس پاداش می‌توان خرید کرد؟

هم‌اکنون بیش از ده هزار فروشگاه‌ در کشور از بلوبانک پشتیبانی می‌کنند و به زودی نیز بر تعداد این فروشگاه‌های بااعتبار افزوده خواهد شد. برای آگاهی از نام، موقعیت مکانی و درصد تخفیف این فروشگاه‌ها می‌توانید همراه بانک بلو بانک ایفون را نصب کرده و با روشن کردن موقعیت جغرافیایی آیفون خود فهرست کاملی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بلوبانک را در نزدیکی محل سکونت خود پیدا کنید و از درصد تخفیف، آدرس دقیق و تنوع اجناس آن‌ها مطلع گردید. برای یافتن کالایی معین می‌توانید به بخش دسته‌بندی فروشگاه‌های برنامه بلو بانک برای ایفون مراجعه کرده و نزدیک‌ترین فروشگاهی را که کالای مدنظر شما را ارائه می‌دهد، پیدا و برای خرید حضوری اقدام کنید.

راهنمای نصب بلو بانک برای ایفون

از آنجایی که بلو بانک برای ios و دیگر اپ‌های ایرانی در بازارچه اپ استور حضور ندارند، برای دانلود رایگان بلو بانک برای ایفون و نصب این اپ باید بازارچه ایرانی سیبچه را روی گوشی خود نصب کنید و سپس برای دانلود بلو بانک برای ios اقدام نمایید. نصب سیبچه به سادگی و طی سه مرحله انجام می‌پذیرد: دانلود سیبچه به واسطه مرورگر سافاری، ثبت دستگاه و خرید اشتراک ماهانه سیبچه. پس از اتمام نصب سیبچه و اجرای این اپلیکیشن در گوشی آیفون خود می‌توانید عبارت بلو بانک برای ایفون را در فیلد جستجوگر سیبچه تایپ کنید تا به صفحه نصب بلو بانک برای ایفون هدایت شوید. در این صفحه کافی است دکمه آبی رنگ دانلود بلو بانک برای ایفون را لمس کنید تا بلو بانک نسخه ios روی گوشی شما نصب و فرآیند دریافت بلو بانک برای ایفون نهایی شود.

A man holding his phone in his hand satisfied by his purchase with blubank cashback service

بلو بانک سامان ایفون چه قابلیت‌هایی دارد؟

علاوه بر سرویس برگشت پول، با نصب برنامه بلو بانک برای ایفون می‌توانید از دیگر قابلیت‌های بلوبانک نظیر انتقال پول هوشمند، احراز هویت و افتتاح حساب آنلاین، پرداخت خودکار قبوض خدماتی، درخواست صدور رایگان کارت فیزیکی به محل سکونت شما و پرداخت QR بهره‌مند گردید. بلو بانک برای ای او اس در زمینه مدیریت مالی نیز به شما کمک کرده و با ارائه گزارش‌های مختلف، معدل حساب و درآمدها و مخارج شما را کنترل می‌کند. بنابراین با دانلود بلو بانک ایفون رایگان، افزون بر انجام امور بانکی می‌توانید امور مربوط به مدیریت مالی خود را نیز به این اپلیکیشن واگذار و از مزایای بی‌شمار بلو بانک برای اپل استفاده کنید.

معرفی دو دستیار هوشمند بانکی دیگر برای مدیریت امور مالی

در سال‌های گذشته اپ‌های بانکی زیادی برای ارائه خدمات بانکی به ایرانیان عرضه شدند که برخی در کار خود موفق و برخی دیگر عملکرد ضعیفی را از خود برجای گذاشتند. بی‌تردید موبایل بانک مسکن ios و همراه بانک گردشگری آیفون رایگان جزء دسته نخست محسوب می‌شود؛ اپ‌هایی کارآمد و راهگشا که در شناسایی نیازهای مشتریان و جلب رضایت آن‌ها موفق عمل کرده و راهکارهای سودمندی را برای پاسخ به این نیازها در قالب نرم‌افزارهایی کاربردی ارائه کرده‌اند. در ادامه با این دو اپ بانکی سرشناس بیش‌تر آشنا خواهید شد.

همراه بانک گردشگری آیفون؛ تلفیق بی‌نقص امنیت و کارآمدی

گرچه بانک گردشگری قدمت بالایی ندارد و جز نهادهای مالی نوپا محسوب می‌شود، جزء اپ‌های بانکی پرطرفدار کشور بشمار می‌رود و مورد اعتماد جمعیت کثیری از ایرانیان قرار دارد. این بانک با تکیه بر فناوری روز و طراحی اپی با عنوان همراه بانک گردشگری ایفون توانسته به نیازهای مشتریان خود پاسخی جامع داده و تمام امور بانکی آن‌ها را اعم از انتقال وجه، دریافت موجودی، خرید شارژهای اعتباری و درخواست برای مسدودسازی کارت پوشش دهد. برای دریافت آخرین نسخه همراه بانک گردشگری ios می‌توانید بازارچه سیبچه را روی گوشی خود نصب کرده و به واسطه صفحه اختصاصی دانلود رایگان همراه بانک گردشگری برای ایفون، اقدام به دریافت آخرین نسخه همراه بانک گردشگری ایفون نمایید. اما چنانچه تمایلی به دانلود رایگان همراه بانک گردشگری برای ایفون ندارید، کماکان از طریق همراه بانک گردشگری آیفون نسخه وب می‌توانید به برخی امکانات همراه بانک گردشگری برای آیفون دسترسی داشته باشید.

A phone lying on a blue surface showing a man behind a pc with the logo of Gardeshgary Bank at the right end of the page

همراه بانک مسکن برای ایفون؛ نرم‌افزاری روان، ساده و کاربردی

همانند موبایل بانک گردشگری ایفون، همراه بانک مسکن ایفون نیز قادر است بخش بزرگی از امور بانکی مشتریان خود را به سادگی فشردن یک دکمه انجام دهد و به میزان زیادی در وقت ایرانیان صرفه‌جویی کند. با دانلود مستقیم همراه بانک مسکن می‌توانید قبوض خدماتی خود را پرداخت کنید، مانده موجودی خود را دریافت نمایید و تراکنش‌های مختلف بانکی خود را از طریق روش‌هایی نظیر ساتنا، پایا و شتاب انجام دهید. علاوه بر این موارد، امکان درخواست گردش حساب و مشاهده جزئیات سپرده نیز برای کاربران همراه بانک مسکن نسخه ios و کسانی که دانلود مستقیم همراه بانک مسکن برای ایفون را نهایی می‌کنند، وجود دارد. برای دانلود اپلیکیشن بانک مسکن ایفون نیز به بازارچه سیبچه نیاز دارد، چراکه این اپ نیز مانند اپلیکیشن بانک گردشگری ایفون در اپ استور وجود ندارد و نصب آن به واسطه بازارچه سیبچه صورت می‌پذیرد.

سخن آخر

در این مطلب با پاداش بلوبانک (سرویس برگشت پول) و مزایای استفاده از آن آشنا شدید و روش نصب بلو بانک برای ios، همراه بانک مسکن ایفون رایگان و همراه بانک کشاورزی را فرا گرفتید. به لطف وجود اپ‌های بانکی، مدیریت مالی دیگر مهارتی دشوار برای یادگیری نیست و انجام آن به سادگی با ابزارهای گوناگون موجود در اپ‌های بانکی امکان‌پذیر است. اپ‌های بانکی نظیر بلوبانک، علاوه بر ارائه تخفیف‌هایی شگفت‌انگیز، گزارش‌های مالی مختلفی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند تا امکان مدیریت بر درآمدها و مخارج را برای کاربران فراهم گردد.

منبع: سیبچه

682901

نظرات شما ( 1 نظر )

محمد |
سه شنبه 29 خرداد 140304:35
عالیه