فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در رده چهارم فدراسیون ها قرار دارد

رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری کشور در مجمع انتخاباتی رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان مرکزی در اراک گفت : فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در رده چهارم فدراسیون ها قرار دارد
تصویر فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در رده چهارم فدراسیون ها قرار دارد

به گزارش پرسون از مرکزی، مازیار ناظمی در مجمع انتخاباتی رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان مرکزی که در اراک برگزار شد گفت : بانوان به لحاظ عاطفی دارای بهترین جایگاه در خانواده هستند،در هر خانواده اگر یه خانم به ورزش گرایش داشته باشد بواقع این موضوع روی اعضای خانواده هم تاثیرگذار خواهد بود لذا بر این اساس یکی از جامعه های مورد هدف ما چه در آموزش و چه در بخش های دیگر حضور بانوان ورزشکار است

وی با تشکر از زحمات و تلاشهای حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی و تبریک به رئیس جدید هیئت اتومبیلرانی استان مرکزی؛تصریح کرد:فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در رده بندی وزارت ورزش در رده چهارم فدراسیون ها قرار دارد.

ناظمی از استان مرکزی بعنوان استان بزرگان،فرهیختگان و اندیشمندان یاد کرد و اظهار داشت:سال گذشته از بالغ بر ۲و نیم میلیارد تومان اعتباری که به این فدراسیون در نظر گرفته شده بود،۶۸ درصد اختصاص یافت.

وی در ادامه با بیان اینکه این میزان اعتبار پاسخگوی حقوق پرسنل این هیئت هم نمی باشد،عنوان کرد: رشته های موتورسواری و اتومبیلرانی در واقعا دو خانواده با دو فرهنگ و هزینه ها و قوانین مختلف هستند و این موضوع باید مورد آسیب شناسی قرار گیرد.

وی خاطرنشان ساخت:سطح انتظار از این دو رشته به گونه ای است که اعتقاد بر این است که باید به سمت درآمد زایی از محل های قانونی گام برداشته شود.

وی با اشاره به هزینه هایی سنگین در بخش‌های مختلف اعم از اجاره،مالیات،آموزش‌ و...در این فدراسیون؛اظهار داشت:هیئت های استانی در برگزاری مسابقات و برنامه ها میزبان شوند چرا که این میزبانی ها باعث فعال ماندن هر چه بیشتر هیئت ها می شود.

رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری تاکید کرد:خوشبختانه در استان مرکزی رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری در کمال آرامش انتخاب و تفویض اختیار شده است.
ناظمی با بیان اینکه در حال حاضر تمامِ امور و برنامه ها بوسیله سامانه و از طریق سیستم صورت میگیرد،گفت: این استان برای درآمد زایی،می بایست میزبان استان های دیگر باشد ضمن اینکه در آمد بدون منبعِ مشخص نداریم و همه امور شفاف و روشن است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:بانوان به لحاظ عاطفی دارای بهترین جایگاه در خانواده هستند و در هر خانواده اگر یه خانم به ورزش گرایش داشته باشد بواقع روی خانواده تاثیرگذار خواهد بود لذا بر این اساس یکی از جامعه های مورد هدف ما چه در آموزش و چه در بخش های دیگر حضور بانوانِ ورزشکار است.

وی تصریح کرد:علاوه بر بخش قهرمانی باید مباحثی مثل مسئولیت اجتماعی،مهارت‌ها،حوزه اجتماعی و فرهنگ سازی مورد توجه قرار گیرد و با توجه به وجود تعداد زیادی از مریبان و ورزشکاران انتظار می‌رود بصورت عام‌المنفعه در بحث آموزش شرکت کنند.

وی با اشاره به پروژه سرزمین ایرانیان گفت:به منظور همکاری های هر چه بیشتر و مطلوب تر باید از فضای تقابلی به سمت فضای تفاهمی حرکت کرد.

رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری با تأکید بر ضرورت ارائه طرح و پیشنهاد از سوی اعضای مجمع در آکادمی این فدراسیون که سرمایه و دارائی های هیئت به شمار می رود.
درآمدهای این فدراسیون از محل مشروع و سالم و شفاف می باشند.

ناظمی با بیان اینکه مشکل زیرساخت در هر مجموعه ای وجود دارد،افزود: با هموار کردن زیرساخت های لازم؛باید از ظرفیت های مطلوب به نحو احسن استفاده کرد.

406361