اجرای 443 برنامه ورزشی به مناسبت دهه فجر در همدان

مدیرکل ورزش و جوان همدان گفت: نواختن زنگ انقلاب اسلامی با اجرای برنامه های متنوع و با حضور ورزشکاران انجام خواهد شد.
تصویر اجرای 443 برنامه ورزشی به مناسبت دهه فجر در همدان

به گزارش سایت خبری پرسون،علی حقیقی روز سه شنبه اظهار داشت: نواختن زنگ انقلاب اسلامی در زورخانه‌ها و خانه‌های جوان، رژه موتورسوران در ۱۲ بهمن، دیدار با ائمه جمعه، برگزاری جشن انقلاب، برگزاری مسابقات قرآنی، افتتاح ۵ مرکز مشاوره ازدواج و تعالی خانواده، تولید محتوا در بحث جهاد تبییت در شبکه مجازی، سرکشی و دلجویی از خانواده معزز شهدا و جانبازان، برگزاری همایش‌های پیاده‌روی و ورزش صبحگاهی در سطح استان را از مهم‌ترین برنامه‌های ورزش و جوانان استان همدان همزمان با دهه مبارک فجر است.

حوزه ورزش این استان با ۴۴۳ برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی به استقبال دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی امسال فجر می رود که ۲۹۴ مورد در حوزه ورزش، ۶۰ برنامه در بخش فرهنگی و امور جوانان، ۷۶ فعالیت همگانی و سه برنامه هم مربوط به بهره برداری و افتتاح طرح‌های عمرانی است.

حقیقی بیان کرد: در بخش عمرانی نیز بهره‌برداری از سه طرح ورزشی شامل زمین چمن مصنوعی فرسفج، سالن کبدی کبودرآهنگ و سالن باستانی مریانج انجام خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به شرکت ورزشکاران استان همدان در راهپیمایی ۲۲ بهمن خاطر نشان کرد: کاروان ورزش استان همانند سال‌های گذشته با لباس‌های متحدالشکل در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری پرشور خواهند کرد.

حقیقی توجه به فعالیت بانوان در ورزش و جوانان را مهم دانست و افزود: میزبانی اردوی تیم ملی کاراته بانوان، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان، برگزاری جشنواره‌های مختلف ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی، تجلیل از مادران شهدای گرانقدر از برنامه‌های دهه مبارک فجر ویژه بانوان است.

استان همدان بیش از ۷۵ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب ۵۰ هیات ورزشی و نزدیک به ۶۰۰ هزار جوان و بیش از ۱۵۰ سازمان مردم نهاد در حوزه جوانان است.

منبع:ایرنا

460407