همزمان با هفته هلال احمر:

آغاز توان افزایی هلال احمر و ورزش و جوانان

همزمان با هفته جمعیت هلال احمر، عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از ظرفیت‌های جمعیت هلال احمر استان مرکزی در اراک بازدید کرد.

تصویر آغاز توان افزایی هلال احمر و ورزش و جوانان

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، عابد حقدادی در نشستی با عبدالکریم شعبان زاده سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی، ضمن تبریک هفته هلال احمر به کارکنان، امدادگران و نجاتگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر، فعالیت های بشر دوستانه داوطلبان این اداره را همزان با هفته هلال احمر تبریک گفت.

در این دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ضمن تشکر از حمایت های امدادگران و نجاتگران در مسابقات ورزشی از ورزشکاران، افزود: با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی آمادگی همکاری دو جانبه با جمعیت هلال احمر در خصوص برگزاری کلاس های اوقات فراغت و طرح های آموزشی در جهت غنی‌سازی جوانان استان مرکزی دارد.

حقدادی اضافه کرد همکاری های بین سازمانی در استان می‌تواند باعث حمایت بیشتر از جوانان شود که این پتانسیل در هر دو نهاد وجود دارد.

عبدالکریم شعبانزاده سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی نیز با اعلام آمادگی جمعیت هلال احمر در حمایت از مسابقات ورزشی و کمک به استعداد یابی جوانان گفت: استان مرکزی دارای پتانسیل خیلی خوبی در حوزه جوانان است که دستگاه‌های مرتبط با حوزه جوانان با همکاری یکدیگر می توانند توان افزایی کرده و باعث ارتقای حمایت از جوانان استان شوند.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر آمادگی همکاری در خصوص برنامه های حوزه جوانان با دستگاهای دیگر است و در این خصوص میتوان از تمام ظرفیت هلال احمر استفاده کرد.

396661

مطالب مرتبط