بیش از ۱۰ میلیارد جریمه برای شرکت متخلف پخش روغن خوراکی در زاهدان

سرپرست اداره‌کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: با بررسی پرونده مربوط به ثبت نشدن کالای قاچاق یک شرکت متخلف بین المللی پخش روغن خوراکی در زاهدان، این شرکت به پرداخت بیش از ۱۰ میلیارد ریال محکوم شد.
تصویر بیش از ۱۰ میلیارد جریمه برای شرکت متخلف پخش روغن خوراکی در زاهدان

به گزارش سایت خبری پرسون، منصور انصاری روز شنبه اظهار کرد: پرونده مربوط به ثبت نشدن کالای موضوع قاچاق در سامانه جامع انبارها شامل انواع روغن خوراکی به ارزش هشت میلیارد و ۵۳۱ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی زاهدان بررسی شد.

وی ادامه داد: شعبه با توجه به محتویات پرونده و احراز اینکه روغن های خوراکی کشف شده فاقد قبض ورود و خروج در سامانه جامع انبارها هستند، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۱۳۲ میلیون ریال معادل یک چهارم کالای خارج نشده، به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

سرپرست تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین شعبه متهم را به پرداخت هشت میلیارد و ۵۳۱ میلیون ریال جریمه نقدی برای بهای مال از دست رفته و در مجموع متهم را به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۶۶۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرده است.

وی عنوان کرد: بازرسان اداره صنعت معدن تجارت استان در بازدید از یک شرکت بین المللی و استعلام لازم از سامانه جامع انبار ها این تخلف را کشف و برای تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

منبع: ایرنا

587109